Skip to main content

Ik ga denk ik maar dagelijks een topic openen tot ik goed geholpen wordt want ik word van het kastje naar de muur gestuurd & ben er helemaal klaar mee.
Zoals meerdere personen heb ik ook problemen met de iPhone 11. 7 weken geleden ben ik gebeld met de het aanbod vd compensatie: een nieuwe iPhone 12 & de abonnementskosten worden vergoed vanaf 20 juli. Daar ging ik mee akkoord. Binnen 4 weken zou ik de iPhone binnen krijgen. Inmiddels 7 weken verder en nog niets gezien. 2 weken terug heb ik gebeld hoe het er mee staat, de desbetreffende persoon gaf toen aan dat er vertraging op zat. Afgelopen maandag weer gebeld en toen werd er gezegd dat die persoon van 2 weken terug dit helemaal niet kon zeggen omdat die niet bij de gegevens kon omdat het is uitbesteed. Hij ging toch een en ander uitzoeken en kwam tot de conclusie dat ik een klacht moest indienen, zo gezegd zo gedaan. Ik een klacht ingediend en ik werd vanochtend gebeld dat de klacht niets bereikt want ze kunnen er niets mee. Mijn klacht zou worden doorgezet naar de afdeling die er wel over gaat en ik zou er vandaag nog over worden terug gebeld, is niet gebeurd. Ondertussen had ik ook weer op het forum gereageerd, waar ik overigens gezien had dat er genoeg mensen zijn die binnen 2 weken hun toestel al binnen hadden, en ik na 7 weken nog steeds niet. Op het forum kreeg ik een privébericht van iemand van kpn dat ik een nr moest bellen voor navraag te doen. Dit gedaan en daar werd ook weer gezegd dat ze niets voor mij konden betekenen en dat ik het normale nummer van de klantenservice moest bellen maar daar had ik al eerder een paar keer naar gebeld en daar wordt ik ook niet wijzer van. Kortom ik word continue van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn problemen met de telefoon en verbinding worden met de dag erger en mijn geduld raakt op. Graag zie ik een oplossing zsm. Het is niet leuk meer en ik mijn frustraties zitten hoog.
Hopelijk kan ik nu wel eindelijk geholpen worden!

Hier zal een moderator naar moeten kijken. Heb je je profiel ingevuld met relevante informatie?

Vervolgens toch even geduld hebben tot ze toe zijn aan dit topic. 


Hier zal een moderator naar moeten kijken. Heb je je profiel ingevuld met relevante informatie?

Vervolgens toch even geduld hebben tot ze toe zijn aan dit topic. 

Alles is al heel lang ingevuld. De toezegging voor iPhone 12 is ook allang gedaan. Wacht al 7 weken tot deze binnenkomt maar helaas nog steeds niets en niemand die iets weet.


Hallo @aliciatax94, ik heb je gisteren een privébericht gestuurd en je reactie gelezen. Vanwege drukte niet direct gereageerd. Ik begrijp je frustratie zeker maar het is echt niet nodig om elke dag een nieuw topic aan te maken. 

Jouw melding dat je inmiddels al 7 weken wacht is intern geëscaleerd om alsnog die iPhone 12 bij jou te krijgen.  

 


Ik word van het kastje naar de muur gestuurd & ben er helemaal klaar mee.

Zoals meerdere personen heb ik ook problemen met de iPhone 11. 8 weken geleden ben ik gebeld met de het aanbod vd compensatie: een nieuwe iPhone 12 & de abonnementskosten worden vergoed vanaf 20 juli. Daar ging ik mee akkoord. Binnen 4 weken zou ik de iPhone binnen krijgen. Inmiddels 8 weken verder en nog niets gezien. 3 weken terug heb ik gebeld hoe het er mee staat, de desbetreffende persoon gaf toen aan dat er vertraging op zat. 2 weken geleden weer gebeld en toen werd er gezegd dat die persoon van 3 weken terug dit helemaal niet kon zeggen omdat die niet bij de gegevens kon omdat het is uitbesteed. Hij ging toch een en ander uitzoeken en kwam tot de conclusie dat ik een klacht moest indienen, zo gezegd zo gedaan. Ik een klacht ingediend en ik werd vorige week dinsdag gebeld dat de klacht niets bereikt want ze kunnen er niets mee. Mijn klacht zou worden doorgezet naar de afdeling die er wel over gaat en ik zou er diezelfde dag nog over worden terug gebeld, is niet gebeurd en nog steeds niet. Ondertussen had ik ook weer op het forum gereageerd, waar ik overigens gezien had dat er genoeg mensen zijn die binnen 2 weken hun toestel al binnen hadden, en ik na 7 weken toen (inmiddels 😎 nog steeds niet. Op het forum kreeg ik een privébericht van iemand van kpn dat ik een nr moest bellen voor navraag te doen. Dit gedaan en daar werd ook weer gezegd dat ze niets voor mij konden betekenen en dat ik het normale nummer van de klantenservice moest bellen maar daar had ik al eerder een paar keer naar gebeld en daar wordt ik ook niet wijzer van. Vervolgens kreeg ik nog een bericht dat mijn verhaal was geëscaleerd binnen KPN dus dat het opgepakt zou worden maar ondertussen heb ik nog steeds niets binnen. Kortom ik word continue van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn problemen met de telefoon en verbinding worden met de dag erger en mijn geduld raakt op. Graag zie ik een oplossing zsm. Het is niet leuk meer en ik mijn frustraties zitten hoog. Hopelijk kan ik nu wel eindelijk geholpen worden! Anders gaan we eens kijken wat rechtsbijstand of Radar in deze zaak kan gaan betekenen. Ben in al die jaren dat ik bij KPN zit nog nooit zo slecht behandeld als nu. Bah. 


Heel jammer om te lezen dat het nog niet opgelost is. Ik zou je toch willen verzoeken om het nummer wat je via privébericht hebt ontvangen, nog eens te bellen. De collega's daar zijn degene die jou gebeld hebben over het passende aanbod. Daarnaast heeft mijn collega het inderdaad vorige week geëscaleerd, maar ik zie dat daar helaas geen reactie opgekomen is. Daar ben ik wel opnieuw achteraan gegaan voor je. Ik hoop dat het niet lang meer duurt voordat er contact met je opgenomen wordt!


Ik heb zojuist weer gebeld & weer wordt gezegd wij weten nergens van af… ik stuur je een privébericht met het nr wat ik doorgekregen zodat je kan checken of het klopt. 


Ik ga dit uitzoeken en kom er op terug!


Ik ga dit uitzoeken en kom er op terug!

Zojuist toch contact gekregen met iemand die het is gaan uit zoeken. Gegevens nogmaals achter moeten laten & ze gaan het intern uitzoeken en oplossen is gezegd aangezien de richtlijnen ver zijn overschreden. Ik word terug gebeld (wanneer is niet bekend), hopelijk is dit het einde van de tunnel. 


@aliciatax94 : Dat hoop ik ook. Oprecht!


@aliciatax94 : Dat hoop ik ook. Oprecht!

Inmiddels nogmaals gebeld & als het goed is komt het nu goed. Bevestigingsmail gehad & er zou spoed achter gezet worden. #erishoop


Ik ga dit uitzoeken en kom er op terug!

Zojuist toch contact gekregen met iemand die het is gaan uit zoeken. Gegevens nogmaals achter moeten laten & ze gaan het intern uitzoeken en oplossen is gezegd aangezien de richtlijnen ver zijn overschreden. Ik word terug gebeld (wanneer is niet bekend), hopelijk is dit het einde van de tunnel. 

@aliciatax94 

Hier bij mij momenteel precies hetzelfde wat jij beschrijft.

Van mij als klant wordt verwacht mij aan de gemaakte afspraken te houden, datzelfde geldt voor KPN!!

Heb daar een mail over gekregen, alles zwart op wit. Gaan we de zaken eens omdraaien…

Ik heb al meermaals dat aparte nummer gebeld 0800 8200008 ‘speciaal’ voor de iPhone 11 klanten met verbindingsproblemen.

Blijkt gewoon reparatie nummer te zijn.

Mij gaven ze tot 2x toe aan dat ik het IMEI nummer niet had door gegeven, had dat al 2x gedaan dus nog maar een 3e keer.

Klantenservice meermaals gebeld!

werd ik steeds eruit gegooid/opgehangen en steeds opnieuw gebeld. 
vervolgens mij voor gedaan dat ik een nieuwe telefoon wilde bestellen.

kreeg direct iemand te spreken…

Ik kreeg een service medewerker te spreken, Joost Duistermaat. Hij had een mail opgesteld naar de man die mij verder kon helpen. Zijn inmiddels bijna 2 weken verder. Nog niks gehoord!!

De afhandeling is in- en intriest!

Ik ga nu net als jou steeds een bericht achterlaten op dit forum.

Mijn volgende stap is echt een mailtje naar media die dit interessant vinden om op te pakken.

 

Â