Ik ga denk ik maar dagelijks een topic openen tot ik goed geholpen wordt want ik word van het kastje naar de muur gestuurd & ben er helemaal klaar mee.
Zoals meerdere personen heb ik ook problemen met de iPhone 11. 7 weken geleden ben ik gebeld met de het aanbod vd compensatie: een nieuwe iPhone 12 & de abonnementskosten worden vergoed vanaf 20 juli. Daar ging ik mee akkoord. Binnen 4 weken zou ik de iPhone binnen krijgen. Inmiddels 7 weken verder en nog niets gezien. 2 weken terug heb ik gebeld hoe het er mee staat, de desbetreffende persoon gaf toen aan dat er vertraging op zat. Afgelopen maandag weer gebeld en toen werd er gezegd dat die persoon van 2 weken terug dit helemaal niet kon zeggen omdat die niet bij de gegevens kon omdat het is uitbesteed. Hij ging toch een en ander uitzoeken en kwam tot de conclusie dat ik een klacht moest indienen, zo gezegd zo gedaan. Ik een klacht ingediend en ik werd vanochtend gebeld dat de klacht niets bereikt want ze kunnen er niets mee. Mijn klacht zou worden doorgezet naar de afdeling die er wel over gaat en ik zou er vandaag nog over worden terug gebeld, is niet gebeurd. Ondertussen had ik ook weer op het forum gereageerd, waar ik overigens gezien had dat er genoeg mensen zijn die binnen 2 weken hun toestel al binnen hadden, en ik na 7 weken nog steeds niet. Op het forum kreeg ik een privébericht van iemand van kpn dat ik een nr moest bellen voor navraag te doen. Dit gedaan en daar werd ook weer gezegd dat ze niets voor mij konden betekenen en dat ik het normale nummer van de klantenservice moest bellen maar daar had ik al eerder een paar keer naar gebeld en daar wordt ik ook niet wijzer van. Kortom ik word continue van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn problemen met de telefoon en verbinding worden met de dag erger en mijn geduld raakt op. Graag zie ik een oplossing zsm. Het is niet leuk meer en ik mijn frustraties zitten hoog.
Hopelijk kan ik nu wel eindelijk geholpen worden!
Beantwoord
Verbindingsproblemen iPhone 11 en slechte communicatie KPN
Beste antwoord door aliciatax94
Erwin_ schreef:
Inmiddels nogmaals gebeld & als het goed is komt het nu goed. Bevestigingsmail gehad & er zou spoed achter gezet worden. #erishoop
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.