Skip to main content

Ook verbindingsproblemen met mijn iPhone 11. Regelmatig telefonisch slecht bereikbaar en geen 4G (een E). Al 2x gemeld, bij klantenservice 28-10 en KPN winkel op 22-10. Ik hoop dat er snel een oplossing komt. Ik heb kids en wil niet onbereikbaar zijn. 

 

 

Heb je een normale 11 kijken dan in het volgende topic,

Al loopt het probleem daar al veel langer dus kan bij jouw heel goed wat anders zijn.

 

Heb je al een andere Sim kaart geprobeerd?

 


Het is sinds de update IOS 15.7. Normale 11. Er werd mij door de KPN winkel verteld dat het dezelfde problemen zijn die sinds 3 maanden bestaan. En door de klantenservice dat de problemen sinds 7-10 binnen komen. Dus lijkt me wel hetzelfde. Kan een nieuwe simkaart proberen maar dit was niet het advies en ik heb de nieuwste want is wel al naar gekeken. 


@JorinAms Omdat jouw problemen later begonnen kan het om iets anders gaan.

Vandaar dat eerst gekeken moet worden naar andere factoren.

Het kan bij ook een ander defect van het toestel zelf zijn.


Oké. Hoe kom ik daar dan achter? Naar een kpn winkel gaan?


Ja en dan dus een Sim kaart wissel vragen.

Of een nieuwe laten opsturen net wat fijner is voor je.

Ook kan je even wachten op een moderator tot deze hier mee kijkt.

Maar Sim kaart wisselen kan in ieder geval een

goede stap zijn.

Zet wel je gegevens in je profiel dan kan een moderator gelijk goed mee kijken bij je.


Oké, goede tip! Bedankt. Ga ik Sim eerst doen. Gegevens zijn ingevuld. 


@JorinAms Dit klinkt mij toch als het probleem wat vaker bij ons gemeld is in ons centrale topic:. Ik heb meteen even gekeken en voor jou is gisteren door onze klantenservice een ticket aangemaakt voor deze problematiek en je staat op de lijst. Ik zit dit topic even op slot zodat we de meldingen centraal kunnen houden maar post gerust nog even een berichtje in het centrale topic of stuur mij een PB bij verdere vragen!