Skip to main content

mijn verbruik is de laatste maanden snel op. bij nazoeken in mijn facturen blijkt dit veroorzaakt te worden door een nummer van iemand die mijn nummer voortdurend belt. ik neem soms op, maar meestal niet. en ik bel zelf nooit naar dit nummer. toch staat er een enorme hoeveelheid gesprekken naar dit nummer in mijn factuur. hoe kan dit ??? kan het zijn dat mijn gsm dit nummer zelf terugbelt, als ik het weg-veeg ?

 

Hi J, welkom op het forum. 

Als je zelf niet terugbelt zou dit niet moeten. Zover ik weet belt een apparaat nooit zelf terug. Mijn advies is om dit nummer in ieder geval te blokkeren op je mobiele telefoon. elk toestel heb je? Dan zoek ik ook mee naar hoe dit moet worden ingesteld. 

Ik hoor graag van je. 


Ik kan het nummer niet blokkeren,  het is van mijn moeder. Aan de tijden te zien lijkt het wel alsof ik betaal als ze mijn voicemail inspreekt.


Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik ook meekijken naar wat er precies aan de hand is. Noteer ook even het nummer waar het om gaat wat de kosten betreft. :relaxed:

Er schiet me nog iets te binnen, gaat het hier om een vast nummer dat door is geschakeld naar een ander nummer? 


Bedankt voor de reactie,  ik heb ondertussen tel. Contact gehad met KPN. Het blijkt dat mijn nummer bij geen bereik naar de gsm van mijn moeder stond doorgeschakeld,  terwijl dat bij mij niet te zien was. Heel raar, maar dit  is eruitgehaald en probleem is opgelost. 


Dat vermoeden had ik al. Fijn dat het nu weer werkt. Je weet me hier te vinden mocht het nog nodig zijn. :slight_smile:


Thanks :grinning: