Skip to main content

Ik heb altijd een abonnemet bij telfort gehad van 12.95 per maand voor mijn mobiele telefoon en had altijd belminuten over  dat is automatisch overgegaan naar KPN en ik hoefde niets te doen en alles zou het zelfde blijven, maar vorige maand was mijn rekening 50,72 euro , en nu heb ik nog 21 dagen en heb ik nog maar 70 tegoed. schrik daar best van kunt u mij zeggen hoe dat kan.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Hollanderke , als je niets aan je abo gewijzigd hebt werkt alles nog als vanouds zoals het bij Telfort was.

Heb je de specificatie van je factuur goed bekeken om dat bedrag te verklaren, kom je daar iets vreemds tegen?

 


janD.  Ik zal mijn factuur nog eens goed gaan bekijken !! Dank je


Goedemiddag @Hollanderke en welkom hier op het forum :)

 

Dat je daar van schrikt, kan ik me heel goed voorstellen dus goed dat je dit kenbaar maakt. In eerste instantie wil ik je (net als @JanD ) vragen om de specificatie van de factuur eens goed te bekijken. In principe zou daaruit duidelijk moeten worden wat de reden is dat de factuur zo hoog was. Mocht dat niet de gewenste duidelijkheid bieden dan kijk ik graag met je mee; zou je in dat geval je profiel hier op het forum in willen vullen? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en met je meekijken. We horen het in ieder geval graag van je!


Hoi @Hollanderke, heeft de specificatie van de factuur je nog duidelijkheid verschaft?


Goedemorgen @Hollanderke , omdat ik niks van je heb vernomen sluit ik het topic. Hopelijk heb je iets gehad aan de informatie die hier is gegeven! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten! Voor nu in ieder geval alvast een goed weekend toegewenst.


Vandaag me eerste rekening gehad van kpn, voorheen € 50, 75 betaalde ik bij Telfort maar  sinds de inlijving naar Kpn moet ik in eens

€ 58, 65 dat is een verhoging van €7,90 en er is niks veranderd . Dit is toch pure diefstal .


Hallo @mooijer , het gaat waarschijnlijk om het thuisabo denk  ik.

Bij de migratie van TFT naar KPN krijg je van TFT een afsluitende 0-factuur. Bij KPN krijg je bij de 1e factuur een restantbedrag te zien wat je theoretisch te weinig aan TFT betaald hebt plus de nieuwe abo factuur voor komende periode van KPN, een soort overloopfactuur dus. De volgende keer krijg je weer de normale maandfactuur.

Dit is ook uitgelegd in de mail die naar de klanten verstuurd is en is hieronder ook terug te lezen:

https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-507752


Goedemorgen @mooijer , hopelijk heeft het bericht van @JanD voor de nodige duidelijkheid gezorgd! 


Reageer