Skip to main content

ik wil actueel verbruik zien tem vandaag!
Niet dat van vorige maand.
Kan ik ook mobiel bellen delen? naast de mb's

Welkom op het forum @KeesVerhaar Actueel verbruik van je databundel kun je inzien via MijnKPN. Er is zelfs een app om op je telefoon te zetten, heb je het altijd direct inzichtelijk. 
Jouw 2de vraag daar is het antwoord op: Nee. Belminuten kun je niet verdelen zoals bij MB's wel het geval is. 


Sorry, ik heb de app (Samsung) maar kan daar niet het actueel verbruik vinden.
Wel de laatste facturen. Ik krijg sms'jes dat verbruik ….% is van de maand.
Wil kijken hoe dat komt. Zie geen actueel verbruik.
 


Je kunt in de MijnKPN app wel degelijk zien hoeveel bundelverbruik er is. Er wordt namelijk het volgende weergegeven:

 



Dit een voorbeeld van de weergave uit de MijnKPN app. 


He Jeroen dank je, maar
Eerst was dat bij mijn app grijze regels. Nu zie ik het wel.
Alleen oktober is nu weg. Moet ik wachten op de factuur van oktober?
Groet.


Je kunt alleen maar het actuele verbruik zien van de lopende maand. Op de eerste van een nieuwe maand krijg je steeds een nieuwe bundel en woidt dus ook het verbruik gereset. 


Oké , gebrekje bij KPN dus.
1e van nieuwe maand is de oude niet meer te zien.
Even op de nota van die maand wachten.
Ik ben te ongeduldig? 
Dank je en groet.
 


Oké , gebrekje bij KPN dus.
1e van nieuwe maand is de oude niet meer te zien.
Even op de nota van die maand wachten.
Ik ben te ongeduldig? 
Dank je en groet.
 

KPN houdt het bij voor jou zolang je maandbundel loopt. Zodra de nieuwe maand begint wordt alles gereset. Dan beging je weer met een volle databundel. Dat is de reden dat we verbruik tonen in de app, zodat je eventueel kunt inspelen op het feit dat je databundel bijna op is. Voor de rest is er elke maand de factuur waarop alles te zien is. 


Dit mag weg

Hoe doe je dat?


Topics verwijderen we niet @KeesVerhaar, alle berichten laten we openbaar staan. Dit omdat het ook informatie bevat die voor meelezers en andere forumbezoekers interessant is. Mocht je willen is het wel mogelijk om jouw forumaccount op anoniem te laten zetten.Â