Skip to main content

Ik zal het wellicht over het hoofd zien, maar kan ik ergens zien wat mijn verbruikshistorie is en dan bedoel ik niet van de huidige maand/periode, maar juist van de voorgaande maanden?

Bij Telfort kon ik dat altijd terug zien in volgens mij de app, maar in ieder geval op de facturen.

Welkom op het forum @bnwgraaf. Elke maand ontvang je van KPN een factuur per e-mail. Deze factuur bevat ook een verbruiksspecificatie.
Tevens kun je de maandelijkse factuur ook inzien via MijnKPN Een voorbeeld van hoe de factuur eruit ziet kun je vinden via: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel/voorbeeld-maandfactuur-mobiel.htm Zoals je ziet in het voorbeeld wordt de specificatie weergegeven vanaf blad 2.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:
 


Hoi Jeroen,

Bedankt voor je antwoord. Om de één of andere reden kreeg ik vorige keer geen specificaties te zien toen ik de factuur opende, maar alleen het eerste blad. Wellicht ging er iets niet goed omdat ik het via een mobiel apparaat opende.

Dit was inderdaad wel wat ik bedoelde!