Skip to main content

Hallo,

 

Helaas is het bij mij ook het geval. Eerst alles nagezocht en vervolgens lees ik bovenstaande.

Graag bij mij ook het eea aanpassen.

 

thanks

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Meppel1983, bedankt voor je bericht. Ik ontvang graag wat meer tekst en uitleg over hetgeen wat aangepast zou moeten worden: wat is er precies aan de hand? En wil je het mobiele nummer waar het over gaat ook aanvullen in jouw profiel? Bijvoorbeeld in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’. Alvast bedankt!


Als ik bij MijnKPN kijk, dan zou ik 'verbruikskosten buiten de bundel’ hebben gemaakt. Nader gespecificeerd als 'Download Google Play Store: € 9,99’ (wat mij nou niet bepaald verdere helderheid verschaft).

Ik kan mij echter a) niet heugen dat ik iets heb aangekocht of gedownload en b) ik heb een iPhone en zal daarom echt niet iets uit de Google Play Store downloaden.


Dat lijkt dan op een weergavefout die nog niet opgelost is: kun je een printscreen (zonder persoonlijke gegevens) hier plaatsen? Dan ga ik er navraag over doen.

Vanuitgaande dat je helemaal geen Android apparaat in jouw huishouden hebt: als je online aankopen via de KPN factuur doet, dan worden de kosten van de online aankopen via de KPN factuur gefactureerd. Wat wij door krijgen van de online store is een datum, tijdstip en kenmerk van de aankoop. We kunnen niet zien om welke aankoop het precies gaat. Je kunt zelf wel de aankoopgeschiedenis op je iPhone bekijken. Als je de aankoop niet kunt achterhalen, dan kun je contact opnemen met Apple. Een eventuele correctie op de kosten ontvangen wij via hen en jij dan weer op de KPN factuur.
 


Hallo,

 

Zie hieronder de prinsscreen.

Via mijn aankoop geschiedenis zie ik dat het om mijn iCloud abonnement gaat.

 

 


Super, dank je wel! Ik ga hier navraag over doen. Goed om te weten dat je de aankoop wel terug kunt vinden en herkend.


Goedemorgen Shyrin,

 

Heeft u al een antwoord ontvangen ?

 

groetjes


Ja, toevallig vanochtend ontvangen: het blijkt inderdaad een weergavefout in MijnKPN te zijn: op de factuur staan deze kosten wel goed vermeld. Er wordt aan gewerkt om dit ook goed weer te geven in MijnKPN.