Skip to main content

In MijnKPN staan 66 minuten buitenbundel kosten voor bellen binnen Nederland terwijl ik onbeperkt bellen heb. Ik heb géén bijzondere /service nummers gebeld. Hoe kan dit?

Hoi @Florisvg Welkom op het forum! Heb je daar nog duidelijkheid over gekregen? Misschien gaat het om verbruikskosten voor een servicenummer? Heb je al even naar de factuur in MijnKPN gekeken? Ik loop dat anders graag voor je na! Zou je dan wel even jouw profiel kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven wanneer dat is gedaan? Dan kan ik even voor je kijken 🙂 .


Ik heb geen bericht meer voorbij zien komen Floris dus ik ga ervan uit dat je een antwoord hebt weten te vinden! Als ik nog iets voor je kan betekenen dan help ik graag!


@Remco_ goedemorgen, de factuur van afgelopen maand is nog niet zichtbaar, uitgaande van dat de nieuwe maand op 1 november is ingegaan (data verbruik begint weer op 0), staat de melding van die 66 buitenbundel minuten er nog steeds. Servicenummers heb ik naar mijn weten niet gebeld, zeker niet voor dat bedrag. Mijn profiel was reeds compleet. Het zou fijn zijn als je eens mee kan kijken. Mogelijk is dit al veel langer zo, wordt het niet werkelijk in rekening gebracht en heb ik er gewoon overheen gekeken.

Facturen zijn vaak door storing niet oproepbaar vanuit de MijnKPN app.

 


@Florisvg Dank je Floris! Ik ga meteen even kijken. Ik stuur je zo even een privébericht dan kunnen we dat even nalopen!


Reageer