Skip to main content

Hej,

 

Ik heb afgelopen maand aangeklikt dat ik mijn abbonement wilde wijzigen, van een 2017 abbonement naar een 2020 abbonement.

Hierbij was het heel vaag wanneer mijn oude abbonement zou ophouden en de nieuwe zou beginnen.

Nu heb ik ineens €1,52  buiten mijn bundel verbruikt, terwijl ik juist binnen KPN ben overgestapt van het ene naar het andere abbonement.

Het oude 2017 abbonement was onbepert bellen en sms’en, het nieuwe 2020 abbonement heeft 150 belminuten/smsjes.

Zover ik weet heb ik nog geen 150 minuten gebeld, maximaal 10 minuten de afgelopen maand.

 

Waar is dit fout gegaan?

 

Hallo @iMouze, welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik begrijp heel goed dat je graag wilt weten waarvoor je betaalt. Je kunt in MijnKPN precies zien welk abonnement je op dit moment hebt. Ook kan je hier precies zien welke verbruikskosten buiten de bundel zijn gemaakt.

Mocht je er toch niet helemaal uitkomen, dan kijk ik uiteraard graag met je mee. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hej @Denise_ ,

 

Bedankt voor je antwoord!

Mijn excuses, ik dacht dat dit automatisch werd ingevuld.

Bij deze alsnog gedaan!


Bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik ben voor je op onderzoek uit gegaan. Ik zie dat je sinds 26 april Hussel Unlimited Data en 150 min/sms hebt. Jouw factuurperiode loopt echter van de eerste tot de laatste dag van de maand. Dat betekent dat je bij de start van een abonnement tijdens een factuurperiode bundel naar rato krijgt. Voor de dagen van 26 tot en met 30 april heb je 25 belminuten/sms’jes gekregen. Ik zie dat er in deze periode meerdere telefoongesprekken hebben plaatsgevonden. Op 30 april is het eerste gesprek nog uit de bundel gegaan, maar de tweede niet (volledig) meer, omdat de bundel was verbruikt. Op 1 mei heb je weer een nieuwe bundel gekregen met 150 belminuten/sms’jes. voor de gehele maand mei.