Skip to main content

We hebben 2 mobiele aansluitingen, ik dacht dat je niet alleen de Mb's maar ook de belminuten kon verdelen. Maar dat kan ik niet vinden, hoe regel je dat?

Dat kan niet @HarryNijm , je kan alleen MB’s delen. Belminuten gelden per abonnement.


Dat kan niet. Alleen mb's kunt u delen. Voor 1 euro extra per maand heeft u onbeperkt bellen.


Hoi, bedankt voor deze (ook supersnelle) reacties. “Niet delen” is duidelijk (en was ik al bang voor 😉 en dan is vooral de opmerking interessant dat dit met 1 euro extra omgezet kan worden naar onbeperkt bellen. Maar wat ik ook doe, waar ik ook kijk in onze account, die mogelijkheid tot uitbreiding kan ik niet vinden. Enig idee hoe of waar dit geregeld kan worden? Harry


Onder Producten kiest u het juiste abonnement. Vervolgens kiest u voor Abonnement aanpassen. Hier kunt u het abonnement aanpasen. Zoals bijvoorbeeld bij dit abonnement:

Het gaat hier iets meer omhoog dan 1 euro. Dit komt omdat er al eens een inflatiecorrectie over berekend is. Misschien al wel 2 of 3 keer.

De prijzen die u hier ziet staan zijn zonder Husselkorting. In het plaatje gaat er nog € 2,50 vanaf omdat er ook een thuis abonnement is.


Helaas, dit onderdeel had ik inderdaad ook al een keer gevonden, maar er staat bij mij niets onder “Kies een ander abonnement", is gewoon leeg….

Normaal gesproken zou ik dan de helpdesk bellen of iets van verkoop, maar telefonische bereikbaarheid is een ramp. Je draait alleen maar in kringetjes, om weer doorverwezen te worden naar de app of website, waar dit dus niet in staat….


Ach verrek, ik zie nu dat dit onder mijn eigen nummer wél kan. Maar ik heb geen uitbreiding nodig, het gaat om het nummer van mijn vrouw. En als ik dit abonnement nu wijzig op mijn nummer geldt dat niet voor het andere nummer, toch?

Iemand enig idee waarom ik het ene nummer wel kan aanpassen (is misschien het “hoofdnummer") en de andere niet?

Volgt het 2e nummer misschien altijd de abo van de eerste?