Skip to main content

Bij mij is hetzelfde gebeurd. Ik heb al 1.5 jaar vis telfort een verdubbelaar mbt mb. Nu in kwam ik in de zomervakantie er achter, doordat ik een bericht kreeg dat mijn bundel bijna op was, dat mijn bundel gehalveerd was. 
mii heb al meerdere keren met kpn contact gehad en ze zeggen dat ze het uitzoeken.

  • ik heb tot op heden niks vanuit kpn gehoord, ook geen update/ stand van zaken
  • ik moet nu voor het eerst op mijn bundel letten en in de vakantie heb ik zelfs door deze wijziging 3 dagen geen tegoed gehad 
  • mij was verzekerd dat er niks zou wijzigen met overgang 

ik weet niet goed wat ik kan doen om mijn juiste mb (verdubbelaar) weer terug te krijgen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Verdubbelaar verdwenen , TFT-mobiel is eind januari 2020 overgegaan nar KPN met behoud van de TFT-diensten/voorwaarden/prijzen.

Als jij na die tijd niets aan je abo gewijzigd hebt en nog aan de voorwaarden voldoet (2 mobiele abo's of een TFT-thuisabo en 1 mobielabo zou je maandelijks nog gewoon dubbele data moeten krijgen, dat is te controleren in MijnKPN.

Als je denkt dat het niet meer klopt vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer in en een moderator komt er op terug.

 


Dankjewel dan ga ik dat doen. Ik heb niks gewijzigd, had/ heb een doorlopend contract en opeens (alsof er een vinkje door kpn is gewijzigd) is dit aangepast. In mijn kpn staat nu 5 mb ipv 10 mb.


Ik heb mijn contact gegevens ingevuld.


Ik heb nog steeds niks gehoord en hoe dit opgelost kan worden?


Ik heb nog steeds niks gehoord en hoe dit opgelost kan worden?

Hallo @Verdubbelaar verdwenen , het is druk op het forum, de vragen worden op volgorde van binnenkomst (FIFO) door de moderatoren behandeld, even geduld dus nog s.v.p.

 


@Verdubbelaar verdwenen, welkom op ons Forum! Het is inderdaad erg druk, sorry daarvoor. Ik heb even gekeken in mijn systeem aan de hand van jouw ingevulde gegevens en ik zie inderdaad dat er geen CombiVoordeel actief is op jouw nummer. 

Wat ik zie is dat jij nog een Telfort abonnement hebt. Daarnaast is er op ditzelfde adres een KPN Thuis abonnement actief samen met nog een KPN mobiel abonnement. Ik zie geen andere actieve Telfort abonnementen (mobiel of thuis) op dit adres. Zijn er misschien nog andere Telfort nummers die een ander adres hebben?  


Dankjewel voor je antwoord. Kun jij nog bij mijn telfort facturen? Ik heb er net eentje geopend en daar staat heel duidelijk mijn belbundel + combi voordeel mobiel. Tevens zie je bij mijn verbruik 7546 mb (factuur 18-7-19), dus over de 5000mb heen, voor 0 euro extra. 
ik neem aan dat ik via deze facturen kan aantonen dat ik altijd een combi voordeel heb gehad tot opeens kpn telfort overnam. Ondanks dat kpn aangaf dat er niks veranderde, is er bij mij helaas nadelig wat verandert.

als jullie de telfort facturen niet kunnen inkijken zou ik ze graag met jullie willen delen. Mocht dat nodig zijn dan hoor ik graag op welke manier dat zou kunnen?
Groetjes karlijn 


Ik kan ook bij je facturen van Telfort. Daar zie ik inderdaad dat je CombiVoordeel kreeg. Ik kijk echter naar de situatie hoe die nu is aangezien je nu geen voordeel ontvangt. En zover ik kan zien heb je geen recht op CombiVoordeel aangezien er maar 1 Telfort mobiel abonnement actief is op jouw adres. Vandaar mijn vraag of er misschien nog andere mobiele abonnementen zijn van Telfort die geregistreerd staan op een ander adres. Want het klopt dat er op dit moment maar 1 mobiel abonnement van Telfort op jouw adres actief is en je verder geen producten meer hebt van Telfort? 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Verdubbelaar verdwenen. Is het inmiddels duidelijk? Zo niet, helpen we je graag. 


Bedankt voor jullie antwoord helaas ben ik nog niet geholpen. 
mij heb destijds een telfort abonnement genomen en toen kreeg ik een verdubbelaar doordat ik kpn vast had omdat telfort ook al onder kpn viel. 
Nu is Telfort helemaal onder vlag van kpn gegaan en is, terwijl jullie aangaven dat er niks zou veranderen (ik heb nog steeds kpn vast en Telfort combi), vanuit kpn zomaar zonder mij in te lichten en zonder dat er van mijn kant iets is verandert, de verdubbelaar er af gegaan.

Het gaat hier niet om de huidige situatie Telfort en kpn vast maat omnium start situatie waarbij ik met telfort en kpn vast een verdubbelaar kreeg en deze zomaar is verdwenen terwijl mijn abonnement nog niet is verlopen.


 @Marcia_

Op deze oude pagina staat ook nog keurig dat het combineren van Telfort mobiel met een KPN vast abonnement ook combivoordeel oplevert (dit was in 2019 toen Telfort geen nieuwe klanten meer aannam).

Dus er was gewoon recht op combivoordeel met 1 Telfort abonnement en KPN vast, toch?


Zeker anders had ik dit ook niet zomaar gekregen. Ik vind het niet klantvriendelijk dat dit zomaar tijdens mijn contract wordt gewijzigd. 
Ik ga er vanuit dat kpn dit kan terug draaien maar ik heb een beetje het gevoel dat van het kastje naar de muur wordt gestuurd, ik ben al sinds juli gestart met telefonisch contact zoeken en kpn gaf aan het uit te zoeken en mij terug te bellen maar 3 x niks meer gehoord...


Volgens mij ben jij 1 van de velen klanten welke voorgelogen zijn door de Callcenter of Forum-bedrijfjes welke door Telfort/KPN ingehuurd worden en de klanten vertellen dat er niets zou veranderen!

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-88194/index3.html

Hopelijk maken ze snel de fout, zoals vele Telfort-klanten nu maken na veelvuldig verkeerd voorgelicht te worden door de klantenservice, over te stappen naar de duurdere KPN abonnementen zodat ze al hun voordeeltjes kwijtraken!

Veel Telfort-klanten beseffen niet dat ze zelfs als de einddatum van hun contract is verlopen, gewoon de goedkopere Telfort contracten kunnen blijven behouden voor altijd.

Alleen jaarlijks een kleine inflatiecorrectie . . .

Nu krijgen ze telkens te horen dat als ze een nieuw contract afsluiten bij KPN ze hun voordeeltjes blijven behouden haha.

Daarna komen ze er achter dat ze voorgelogen zijn maar dan is het niet meer terug te draaien.

Echt wreed dat gelieg (of onkunde haha) van de klantenservice.

Het forum staat vol met belazerde/gedupeerde klanten!

Mensen die hun dubbele bundels, gratis FOX Sports, gratis Digitenne, geen drie maanden je bundels mee etc. allemaal kwijtraken en hogere prijzen en zelfs soms aansluitkosten moeten betalen haha.


Zeker anders had ik dit ook niet zomaar gekregen. Ik vind het niet klantvriendelijk dat dit zomaar tijdens mijn contract wordt gewijzigd. 
Ik ga er vanuit dat kpn dit kan terug draaien maar ik heb een beetje het gevoel dat van het kastje naar de muur wordt gestuurd, ik ben al sinds juli gestart met telefonisch contact zoeken en kpn gaf aan het uit te zoeken en mij terug te bellen maar 3 x niks meer gehoord...


https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm

Ik hoop dat ik zsm iets hoor van kpn en dat ze mijn verdubbelaar gewoon weer kunnen inzetten. Inderdaad heb ik gebruik gemaakt van bovenstaand combi en ik snap niks ervan dat kpn, ondanks dat ze zeggen dat er niks wijzigt, zomaar iets wijzigt. Ik was erg tevreden over telfort/ kpn maar nu begin ik toch erg te twijfelen….


Ik blijf het een beetje verwarrend vinden nog, dus ik ga het uit laten zoeken. Ik zie dat jij sinds maart geen combivoordeel meer hebt. Combivoordeel kreeg je als je Telfort vaste diensten had. Jij hebt echter vaste diensten bij KPN, althans op jouw adres staan die. Dan heb je geen recht op Combivoordeel, maar evt. wel op Compleet voordelen. Daar hoort ook de verdubbeling bij, voor zover ik weet. Ik heb dit bij onze Compleet afdeling neergelegd. Zij nemen binnen een aantal werkdagen contact op. Wil je nog even weten wat eruit gekomen is?


Heel erg bedankt voor je moeite en dat ze met mij contact op gaan nemen. Het combo voordeel waar ik recht op heb vanaf begin bij combi Telfort en vast kpn zoals in eerder bericht, zie onderstaand.

de vraag is eigenlijk omgekeerd: hoe kan kpn zomaar een abonnement veranderen ten tijde van het contract? Ben benieuwd!

kun je deze mailwisseling ook aan hun doorgeven zodat we niet opnieuw alles moeten uitleggen?

Oa:

Op deze oude pagina staat ook nog keurig dat het combineren van Telfort mobiel met een KPN vast abonnement ook combivoordeel oplevert (dit was in 2019 toen Telfort geen nieuwe klanten meer aannam).

Dus er was gewoon recht op combivoordeel met 1 Telfort abonnement en KPN vast, toch?

 


Ik heb er inderdaad in gezet wat wij besproken hebben 🙂. Daarnaast: het is zeker raar dat dit zomaar veranderd is. Ik durf dan ook niet te zeggen wat er aan de hand is, hopelijk kunnen mijn collega's je dat wel vertellen!


Volgens mij ben jij 1 van de velen klanten welke voorgelogen zijn door de Callcenter of Forum-bedrijfjes welke door Telfort/KPN ingehuurd worden en de klanten vertellen dat er niets zou veranderen!

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-88194/index3.html

Hopelijk maken ze snel de fout, zoals vele Telfort-klanten nu maken na veelvuldig verkeerd voorgelicht te worden door de klantenservice, over te stappen naar de duurdere KPN abonnementen zodat ze al hun voordeeltjes kwijtraken!

Veel Telfort-klanten beseffen niet dat ze zelfs als de einddatum van hun contract is verlopen, gewoon de goedkopere Telfort contracten kunnen blijven behouden voor altijd.

Alleen jaarlijks een kleine inflatiecorrectie . . .

Nu krijgen ze telkens te horen dat als ze een nieuw contract afsluiten bij KPN ze hun voordeeltjes blijven behouden haha.

Daarna komen ze er achter dat ze voorgelogen zijn maar dan is het niet meer terug te draaien.

Echt wreed dat gelieg (of onkunde haha) van de klantenservice.

Het forum staat vol met belazerde/gedupeerde klanten!

Mensen die hun dubbele bundels, gratis FOX Sports, gratis Digitenne, geen drie maanden je bundels mee etc. allemaal kwijtraken en hogere prijzen en zelfs soms aansluitkosten moeten betalen haha.

 

 

Ik als trouwe klant van telfort ben het 100% met u eens, verlengen van het contrant mobiel heeft alleen nadelen na de inflatiecorrectie gaat men er niet op vooruit. Er wordt volop gezolt met het combivoordeel alleen maar om verwarring te zaaien bij de klant om toch maar te verlengen, facturen worden dubbel in rekening gebracht contracten worden eenzijdig verlengd kan zo nog wel een tijdje doorgaan. De klanten worden veelal misleid, noch zonder dat ze er erg in weten. En vraag je om uitleg wordt je van de kast naar de muur gestuurd. Dit is mijn eigen ervaring. 


Volgens mij ben jij 1 van de velen klanten welke voorgelogen zijn door de Callcenter of Forum-bedrijfjes welke door Telfort/KPN ingehuurd worden en de klanten vertellen dat er niets zou veranderen!

 

Ik als trouwe klant van telfort ben het 100% met u eens, verlengen van het contrant mobiel heeft alleen nadelen na de inflatiecorrectie gaat men er niet op vooruit. Er wordt volop gezolt met het combivoordeel alleen maar om verwarring te zaaien bij de klant om toch maar te verlengen, facturen worden dubbel in rekening gebracht contracten worden eenzijdig verlengd kan zo nog wel een tijdje doorgaan. De klanten worden veelal misleid, noch zonder dat ze er erg in weten. En vraag je om uitleg wordt je van de kast naar de muur gestuurd. Dit is mijn eigen ervaring. 

Ik wil hier toch even op reageren. Laat ik voorop stellen dat het zeker niet onmogelijk is dat je verkeerd wordt geïnformeerd of dat je het idee hebt niet gehoord te worden. Dat zou echter niet mogen en vind ik altijd jammer om te horen. We proberen, zeker op het forum, altijd iedereen zo goed mogelijk te helpen. Wel is het absoluut niet zo dat wij dubbel factureren of contracten eenzijdig verlengen. Dat is zeker niet het geval. Mocht ik nog iets voor jou kunnen doen, @Merlin11, maak dat dan alsjeblieft in je eigen topic kenbaar. Ik help je graag verder.