Skip to main content

Hallo, ik ben een oud Telfort abonnee en dus sinds enige maanden KPN abonnee.

Mijn MB tegoed stond bij Telfort op 33.000MB en daar is opeens 6.000MB van verdwenen.

Bij vrouw is het nog gekker die is 17.000MB kwijt.

In de voorwaarde van KPN kan ik daar niets over vinden. Sterker ik kan gewoon mijn overgebleven MB's meenemen naar de volgende maand volgens KPN.

Hoe zit dit? En hoe krijg ik die MB's terug?

Groet,

Jaap

Hallo @JaapvB , als jouw abo eind januari automatisch is overgezet naar KPN geldt het behoud van de overgebleven MB's nog steeds.

Je kunt maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand, al het oudere vervalt.

Voorbeeld:

je krijgt 2000Mb per maand, dit wordt iedere maand verdubbeld met 2000Mb tot 4000Mb.

Als je theoretisch niets zou verbruiken, zou je deze maand 8000Mb meenemen van de vorige 2 maanden (2x4000Mb) plus je nieuwe bijschrijving voor de huidige maand 4000Mb is in totaal 12000Mb


Welkom op het KPN forum @JaapvB. Zoals Jan al zegt kan je inderdaad 2 maanden meenemen van je ongebruikte MB's en belminuten. De meegenomen MB's van de oudere maanden vervallen op dat moment, het is mogelijk dat dat bij jouw abonnementen gebeurt. Als je jouw forumprofiel volledig invult kan ik met je meekijken naar het abonnement, laat je me weten als je dat gedaan hebt?


We hebben geen bericht meer van je gezien @JaapvB, ik ga er vanuit dat het met bovenstaande reacties duidelijk is geworden. Als dat niet zo is horen we het graag.