Skip to main content

mijn mobiel-contract liep af op 11-05 en ik heb geen e-mail ontvangen die me herinnert aan het einde van de contractdatum. vandaag heb ik al een nieuw contract gemaakt vanaf morgen 15-05. Hoe worden mijn gesprekken in rekening gebracht? wordt opgenomen in de nieuwe betaling?

Hoi @Taniacarina 

Jouw oude abonnement loopt gewoon ongewijzigd door tegen de oude voorwaarden. 
Het is niet verplicht om te verlengen. Sterker nog: De oude abonnementen zijn vaak gunstiger dan de nieuwe abonnementsvormen. 
En als je toe bent aan een nieuwe telefoon, dan kun je die ook ergens kopen en daar jouw huidige Sim-kaartje in stoppen. 

Maar als je inderdaad vanaf 15 mei 2020 een nieuw abonnement hebt afgesloten, dan betaal je vanaf die datum conform de voorwaarden van het nieuwe abonnement. 
 

Op de nota zullen deze twee perioden apart afgerekend worden. 


Dank u. Ik dacht echt dat mijn rekening ervoor zou zorgen dat ik flauw zou vallen .....


Mijn vorige abonnement heeft tot 21 april jaar gelopen. Verlengen (= nieuw abo op bestaande aansluiting nemen) is absoluut niet verplicht of noodzakelijk. Als je abo bevalt, dan kan je het gewoon door laten lopen.


Mijn abonnement komt uit 2017. En dat ga ik voorlopig nog ff niet verlengen, want ik heb dubbele data bij dit abonnement. De nieuwe abonnementen hebben dat niet.

Waar dat panische verlengen toch altijd weer vandaan komt, ik snap er soms helemaal niets van 😁


Hi @Taniacarina, ik zie dat @Noordzee je al gerust heeft gesteld en heeft uitgelegd dat je niet met extra kosten te maken zult krijgen :slight_smile: Hierbij sluit ik het topic!