Skip to main content

ik heb een tijdje geleden met kpn gebeld ivm een vergoeding bij een storing. Ik heb daardoor namelijk 4 keer een bundel bij moeten kopen. ze hadden mij beloofd als ik terug zou bellen als ik de factuur had dat het dan vergoed zou worden. ik krijg nu met geen mogelijkheid meer een medewerker aan de telefoon. Ik zou het graag opgelost zien. 

Hallo @Molin1968 ,

En toch is telefonisch contact met KPN niet zo heel moeilijk. Je kunt het gratis nummer 0800-0402 bellen. Spreek in "Vergoeding storing". 


Dat heb ik gedaan en dan sturen ze een sms met probleemoplosser en zeggen vervolgens dat ze de verbinding verbreken. 


Maar ze verbreken de verbinding niet echt. Blijf morgen vanaf 8.00 gewoon aan de lijn bij 0800-0402. Desnoods maar inspreken "medewerker spreken", dat duurt dan wel wat langer, maar dat werkt gegarandeerd. Om 8.00 is het trouwens best rustig in de lijn.  


Bij mij wordt de verbinding toch echt verbroken. ☹️


Bij mij wordt de verbinding toch echt verbroken. ☹️

Maar ze verbreken de verbinding niet echt. Blijf morgen vanaf 8.00 gewoon aan de lijn bij 0800-0402. Desnoods maar inspreken "medewerker spreken", dat duurt dan wel wat langer, maar dat werkt gegarandeerd. Om 8.00 is het trouwens best rustig in de lijn.  

Gewoon morgen om 8.00 weer proberen. Spreek dan maar in "medewerker spreken". Dan duurt het wachten wel wat langer, maar dan krijg je wel iemand aan de lijn.