Skip to main content

Goedenavond,

 

 

 

Ik heb sinds eind vorige maand (29 september) problemen met ontvangst mobiel. Kan vaak mijn parkeerapp niet gebruiken door óf niet in kunnen loggen óf niet uitloggen. 4G is de ontvangst slecht of niet. Betaal wel vol mijn abonnement. Zou hier toch echt een vergoeding voor willen.…

 

m.vr.gr. Caroline van Hilten

admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt + gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Goedenavond @Striksel, bedankt voor jouw bericht!

Wat vervelend dat je op deze locatie bereikbaarheidsproblemen ervaart: dat is alleen hier of ook op andere locaties? Ik wil graag intern een update over deze storing opvragen: wil jij jouw klantgegevens doorgeven via jouw Forum profiel? Graag het 06 nummer en/of klantnummer en de geboortedatum van de contractant. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw gegevens erbij kan zoeken!


Goedemorgen, mijn profiel is aangevuld :slight_smile:


En daarbij, mijn buren hebben ook KPN mobiel en ondervinden dezelfde problemen. Geen ontvangst. Niet in kunnen loggen/uitloggen in parkeerapp bijvoorbeeld


Goedenavond @Striksel, bedankt voor jouw bericht!

Wat vervelend dat je op deze locatie bereikbaarheidsproblemen ervaart: dat is alleen hier of ook op andere locaties? Ik wil graag intern een update over deze storing opvragen: wil jij jouw klantgegevens doorgeven via jouw Forum profiel? Graag het 06 nummer en/of klantnummer en de geboortedatum van de contractant. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw gegevens erbij kan zoeken!

Goedemorgen, zou het fijn vinden als hier een reactie op komt. Heb mijn profiel aangevuld


Hi @Striksel, ik ben weer aanwezig en jouw topic is nu ook aan de beurt. We geven een reactie op volgorde van binnenkomst en we zijn niet 24/7 aanwezig op het Forum: bij sneller en/of persoonlijk contact kun je het beste met ons bellen of chatten.

En daarbij, mijn buren hebben ook KPN mobiel en ondervinden dezelfde problemen. Geen ontvangst. Niet in kunnen loggen/uitloggen in parkeerapp bijvoorbeeld

Iedereen binnen dit postcodegebied zal deze mobiele verstoring helaas ervaren. We doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen; we zien hier wel afhankelijk in van andere partijen. Zodra het opgelost is, kun je een verzoek voor een vergoeding aanvragen via onze website: Vergoeding bij een netwerkstoring


Beste @Shyrin_ , Ik kreeg vandaag bericht dat de storing is opgelost. Kan alleen geen vergoeding aanvragen er gaat iets totaal mis op de site. Kan geen begin- en einddatum invullen. De storing heeft geduurd van 29-09-2921 t/m vandaag 14.23 uur. Hoe kan ik nu verder om de vergoeding aan te vragen?


Wat fijn dat de storing opgelost is: dat heeft wel even flink geduurd! Gek dat het niet lukt om de vergoeding zelf aan te vragen! Maar geen probleem: ik heb de vergoeding op basis van jouw klantgegevens in jouw Forum profiel in orde gemaakt. Je ontvangt een creditbedrag op de volgende factuur.


@Shyrin_ dank je wel.

Ik kon de begindatum van 29 september niet invullen. Kon pas vanaf half oktober.…

Hoop dat dat via u wel goed is gegaan?

 

In ieder geval bedankt!!

 

M.vr.gr. Caroline van Hilten


Ja hoor, ik heb 29-09-2021 t/m 12-11-2021 aangehouden: de storing stond zo ook bij ons aangemeld: dus dat komt helemaal goed. Geen dank! :blush: