Skip to main content

Waarom wordt er tijdens een abonnementsperiode steeds een verhoging gedaan. Als je een afspraak maakt met wederzijds akkoord is het voor mij vreemd dat de premie eenzijdig verhoogd wordt

Hallo @Alberto1 ,

Een onderdeel van de overeenkomst die je met KPN afsluit is een jaarlijkse verhoging van het abonnementsbedrag met een inflatiecorrectie. 

Over de inflatiecorrectie kun je hier meer  teruglezen: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm

 


Belachelijk dat alles bij kpn duurder word maar de service wordt niet beter. 

Geen extra's, geen voordelen, niks.

 

 


Inflatiecorrectie heeft niks met extra's, voordelen, verbeteringen enz. te doen @jeen83 . Het is gewoonweg een extra bedrag om de ook voor KPN oplopende kosten te dekken. Hetzelfde als in de supermarkt. Daar betaal je nu ook meer voor een pak boter dan een jaar geleden. Maar daar krijg je ook niet meer boter voor dan een jaar geleden - en ze smaakt ook nog helemaal zo. Of bij de bank, die vragen dit jaar ook meer kosten voor een rekening dan afgelopen jaar zonder dat daar iets extra tegenover staat. Ergens moeten die stijgende energiekosten of hogere lonen tenslotte van betaald worden. Of verwacht je dat die medewerkers van KPN voor hetzelfde geld werken dan een jaar geleden? Dat wil je zelf namelijk zeker ook niet.


Als ik na 1 oktober een verlenging van twee mobile abonnementen door voer met een prijs afspraak dat zet pen er op 6 oktober er toch maar weer een inflatiecorrectie op is dat normaal ? Ik heb alles weer terug laten draaien en ga nu maar naar een andere aanbieder op zoek die de boel niet bedonderd .Heb spijt dat ik mijn internet en tv weer verlengd heb voor 1 jaar .  Dat ik op zoek ga naar een  andere aan bieder moet toch wel duidelijk zijnÂ