Skip to main content

Online abonnement met toestel afgesloten. Alles betalen we via een rekening van mijn vrouw. Dit is wel online geaccepteerd echter de koerier nam hier geen genoegen mee terwijl mijn vrouw erbij stond.

Hij heeft wel mijn rijbewijs gescand maar verder niets en is vertrokken. Wat nu? gaat mijn abonnement wel in? komt de koerier nog terug? Vervalt alles. Ik weet niets. Kan ik naar de KPN winkel een om een abonnement af te sluiten of zit ik dadelijk met 2 abonnementen?

Een ongewisse klant

De naam op de bankpas en die op het legitimatiebewijs en de naam die opgegeven is bij bestellen moet wel met elkaar overeen komen.

U heeft het hier over de bankpas van uw vrouw en uw rijbewijs. Dat zal wel niet goed zijn...


Ik begrijp het wel maar de vraag is en nu verder


Hoi @Zwoegertje, welkom. 

Wat lastig dat het afleveren van de telefoon niet is gelukt. Jouw bestelling wordt nu geannuleerd, de koerier mag het toestel helaas niet aan jou overdragen. Eventueel voorgeschoten bedragen worden weer teruggestort op jouw rekening. Je kan nu via de website, telefonisch via 0800-0402 of via de winkel (wel even een online afspraak maken ivm corona :wink:) een nieuwe bestelling plaatsen. Ik hoop dat het lukt!Â