Skip to main content

Hallo,

ik ben over gegaan van Vodafone naar KPN. Nu komen mijn verificatie/Authenticator sms niet meer binnen. Heb dit bij verschillende diensten inmiddels geprobeerd (digid, marktplaats, Coinbase etc).

zou dit zsm opgelost kunnen worden?

ben nu echt aan🙈

Hey @Jantina81! Tijd is geld natuurlijk als het gaat om Coinbase:sunglasses: . Werkt de simkaart verder wel naar behoren? Ik bedoel.. Je ontvangt wel gewoon sms’jes van anderen en kunt bellen/internetten? Ik heb even meegekeken. Ik lees in je profiel dat je een iPhone hebt. Normaliter worden ,bij de overstap naar een nieuwe provider, automatisch de netwerkinstellingen uit het netwerk gehaald. In de netwerkinstellingen staat alles goed. Kun je controleren d.m.v. een simwissel of je de verificatie sms'jes wel ontvangt in een ander toestel? Zo sluiten we uit dat het een fout is bij ons (netwerk) en/of dat er een aanpassing gedaan moet worden in de instellingen van het toestel. 

@huistijger Weet jij, als Apple kenner, of netwerkinstellingen herstellen dit euvel kan oplossen?
Ga naar: instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen. Het toestel start hierna opnieuw op. Alle netwerkinstellingen worden verwijderd, waaronder ook de wifi-wachtwoorden.  Let op! Druk niet op fabrieksinstellingen, dan ben je alles kwijt:zipper_mouth:.


Dat lijkt me een heel goed plan @Lisa en @Jantina81  


Top! Dan is dat de volgende stap @Jantina81. Mocht dit nog geen succes opleveren, dan vraag ik het na bij mijn collega's. Laat het maar weten als ik dit voor je kan doen. 


Hallo.

bedankt voor de reacties.

bellen/internetten en sms naar personen was geen probleem.

Op samsung toestel deed ie t ook niet.

hij doet het ineens weer. Hoe dat kan weet ik niet. Misschien was het iets met de overgang van en naar andere provider, geen idee.

bedankt in ieder geval!