Skip to main content

Probeer al enige tijd geautomatiseerde berichten te ontvangen van de Lidl, echter komen deze niet binnen. Lidl geeft aan dat het nummer waarschijnlijk geblokkeerd is, zouden jullie dit kunnen nakijken?

Om wat voor een type berichten gaat het dan exact? Gaat het om een nummer van KPN of is dit nummer bij een andere provider ondergebracht?


Had gehoopt dat het probleem in de loop van de tijd wel op zou lossen, maar helaas.

Krijg diversen sms berichten niet binnen, zowel van jullie, als van andere diensten.

Wellicht kunnen jullie meekijken wat er fout gaat? 


Gaat het om een abonnement wat je dan bij KPN hebt lopen @KikiN? 


Ja klopt inderdaad 


Zou je dan jouw profiel eens kunnen invullen @KikiN? En mij hier een seintje kunnen geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik even met je mee.


@Remco_ heb het profiel zover mogelijk ingevuld


Ik ben geen gekke dingen tegengekomen. Kun je verder toelichten om wat voor een type sms'jes het dan exact gaat? Is dat een verificatie sms om in te loggen op een account op hun site? Heb je jouw nummer, inclusief landcode ook al eens opnieuw aangemeld bij Lidl?


Ja heb dit op meerdere manieren geprobeerd. Maar het probleem zit niet alleen bij het ontvangen van hun smsjes. Het gaat inmiddels om bijna alle smsjes inclusief die van kpn om het verlengingsaanbod te ontvangen. 


@KikiN Sorry ik was door omstandigheden even afwezig. Wat voor een toestel heb je en heb je daar een normale simkaart inzitten?


Heb een Iphone 12 pro en er zit inderdaad een normale simkaart in


@KikiN Ik stuur je even een PB! 


Heb inmiddels nieuwe simkaart in gebruik genomen, maar helaas ontvang ik nogsteeds geen sms berichten


Wat jammer, ik ben dan ook een beetje door mijn ideeën heen. Ik heb een storingsmelding aangemaakt voor de technische dienst. Ze zullen zo spoedige mogelijk contact met je zoeken!


Enig idee binnen welke termijn ik actie hierop kan verwachten? Heb namelijk tot op heden niks vernomen. Heeft het wellicht iets te maken met De Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten, zie namelijk dat alles op geblokkeerd staat, maar kan dit alleen deblokkeren met behulp van mijn telecomaanbieder


Vreemd dat je dan nog niets gehoord hebt, KikN. Heb je in het verleden een blokkade aangebracht op jouw nummer voor betaalde diensten? Zou je over een paar uur eens kunnen testen of je dit kan deblokkeren en of je dan verificatie sms'jes kan ontvangen?


Heb het inmiddels gedeblokkeerd, maar helaas krijg nog steeds de sms'jes niet binnen. 


Dat was het proberen waard dan, ik ga een nieuwe poging ondernemen bij de Technische Dienst.


Reageer