Hoi! Ik heb mijn oude telefoon leeggemaakt en opnieuw ingericht voor mijn dochter. Een nieuwe sim kaart erin (kids). Nu met het inrichten hebben we whatsapp gedownload, nummer ingevoerd maar krijgen de melding dat de verificatiecode is verstuurd naar het oude toestel? We krijgen dus niks binnen? Ze heeft een geheel nieuw telefoonnummer…. Help🙋♀️
Beantwoord
Verificatiecode via oude toestel bij instellen Whatsapp?
Beste antwoord door Darlingmaccie
Even een update! Ik ben bij de KPN geweest ze hebben de oude gebruiker verwijderd 🙋♀️ als ik nog veel last heb van mensen die nog denken dat t nummer van de vorige eigenaar is krijgt mijn dochter een ander nummer. We hadden gisteren al berichten gestuurd via whatsapp, die zijn wel ontvangen maar nog niet gelezen dus ik denk dat t wel goedkomt 🙏🏽 Wederom een topservice van KPN. Ik ben altijd al blij geweest met de service van KPN. Fijne dagen en bedankt voor de hulp gisteren 😎✨
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.