Skip to main content

Hallo,

Ik heb vanmiddag een nieuw abbonement met toestel afgesloten bij kpn via belsimpel.

Echter zag ik net met het terugkijken van de mails dat ik de verkeerde internetsnelheid heb gepakt. Ik heb 300mbps terwijl ik 600mbps wilde.

Nu heb ik zojuist bij belsimpel hetzelfde abbonement en toestel voor mij gepakt en ik zie waar het fout is gegaan.

Zonder kpn thuisvoordeel te selecteren komt het onbeperkt alles abbonement van 600mbps onderin de lijst te staan. Als je thuis voordeel aanvinkt staat het 300mbps abbonement onderaan met de 600mbps optie erboven, dit zal te maken hebben dat ze nu opeens dezelfde prijs hebben door thuisvoordeel.

Nu heb ik dus een langzamer abbonoment voor de zelfde prijs als het snellere.

 

Is dit nog te wijzigen?

Huidige abbonoment bij vodafone loopt nog tot 4 november en kan nog niet in mijn kpn inloggen.

 

Met vriendelijke groet,

Luuk Elbers

 

Ha @Luuk e , je doet er verstandig aan om hiermee naar Belsimpel te gaan. Zij zijn de verkopende partij. Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen.


@Luuk e Je kan de snelheid altijd aanpassen, deze gaat in vanaf de volgende factuurperiode, dus de 1ste maand 300Mbs en de rest 600Mbs


Hoi @Luuk e 

Welkom op de community van KPN.

Als je inlogt op je Belsimpel account, waar je ook de status van je bestelling kunt volgen, is er ook een blauwe button zichtbaar (annuleren bestelling) waarmee je jouw bestelling direct kunt annuleren.
Hiervoor hoef je dus niet persé te bellen met de klantenservice van Belsimpel.

Let op! 
Is je bestelling al meegegeven met PostNL (pakketdienst), dan kun je het niet meer via jouw Belsimpel account annuleren, de blauwe button is dan niet meer aanwezig.

In dat geval is de oplossing die mede community lid @TDN aangaf in zijn reactie, de meest gemakkelijke manier om het op te lossen voor jezelf.

Je kan de snelheid altijd aanpassen, deze gaat in vanaf de volgende factuurperiode, dus de 1ste maand 300Mbs en de rest 600Mbs

 


Reageer