Skip to main content

Had een abonnement afgesloten voor bellen en internetten. Zie plotseling op de factuur onbeperkt bellen. Wil ik niet. Had nog zeker 1000 belminuten over. Totaal met de s51 zou het 26 euro zijn. Is 36 euro geworden. Tevens valt doorlopend de luidspreker uit. Winkel is nu dicht, kan geen kant op.Had ook nog 17000 mb staan. Nu nog maar 1500. Nieuwe abonnement is op 24- 11 ingegaan. Heb er veel spijt van. 1 keet gebied, koste direct 7 euro extra. Geen goeie service.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Leendenhaan! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je nieuwe abonnement. Gek dat de prijs ineens 10 euro duurder uitvalt. Het toestel zou voor garantie opgestuurd kunnen worden als het niet goed functioneert. Gezien je algehele ontevredenheid over je nieuwe abonnement, vraag ik me af of je nog binnen de 14 dagen annuleringstermijn zit? Wellicht een mogelijkheid om gewoon te annuleren en opnieuw de abonnementen te bekijken/bespreken?  Ik ben benieuwd wat er op het contract staat dat je meteen na afsluiten hebt ontvangen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 

Nog een kleine toevoeging: Je krijg per maand je bundel. Als je in december 1000 minuten over hebt van de bijv. 2000 totaal, dan begin je in januari weer met 2000 minuten. De overgebleven minuten/mb's worden niet meegenomen naar de nieuwe maand. Had je dit voorheen wel?
Als je niet zoveel minuten gebruikt, kunnen we kijken of een kleiner abonnement bij je past. Met KPN Hussel kun je altijd een stapje omlaag/omhoog. Scheelt ook weer in de prijs :D


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!