Skip to main content

Ondanks dat ik mijn e-mail adres in mijn KPN heb aangepast blijf ik mobiel facturen op mijn oude e-mail adres ontvangen. Kan dit worden aangepast. Thanks.

Goedemiddag @Peter-B, zou je jouw forumprofiel willen invullen? Dan ga ik het juiste e-mailadres in onze administratie verwerken, zodat jij op het juiste e-mailadres de factuur zult ontvangen. 


@Jeroen_dB Ik heb mijn profiel ingevuld. Ik wil nog een aanvulling doen. Niet alleen gaat het om het e-mail adres van de facturen van de mobiele telefoon maar ook van het e-mail adres van facturen van internet/televisie/vaste telefoon. Ik kan dit ook niet wijzigen. Het huidige e-mail adres is die van mijn vrouw (eindigt op vezel.nl) . misschien kan je dit  gelijk maken zodat alles op eenzelfde e-mail adres binnenkomt. Alvast dank.


Voor beide abonnementen heb ik nu het e-mailadres aangepast @Peter-B 


@Jeroen_dBDank voor je wijziging. Ik heb het gecontroleerd. Het e-mail adres is goed gewijzigd. Alleen schrik ik dat het 06 nummer niet klopt. Mijn 06 nummer eindigt op 21 en niet op 87. Kan ik je anders op een andere manier even apart bereiken


@Jeroen_dB Alles klopt nu. Thanks.