Skip to main content
Beantwoord

verkeerd e-mailadres Samsung account

• August 22, 2019
  • 4 reacties
  • 620 keer bekeken

Ik heb bij de aanschaf van mijn Samsung S9 per ongeluk mijn e-adres zonder punt gebruikt. Nu is dit geen bestaand e-mailadres zodat ik geen gegevens in mijn postvak krijg om mijn Samsung account te wijzigen en dus mijn goede e-mailadres te gebruiken.
Wie heeft de oplossing?

Groet Sipco

Beste antwoord door wiersma606

Beste Ruud en Paul,

Dank voor jullie reacties, ik heb jou tips Ruud ter harte genomen maar helaas zonder succes.
Inmiddels is het probleem opgelost door een speciale helpdesk bij Samsung zelf.
Zij hebben mij door middel van een door hun (tijdelijk) aangegeven Wachtwoord mijn account laten verwijderen.

Groet Sipco
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 22, 2019
Hallo @wiersma606
Ik zie twee opties, eventueel in combinatie toe te passen
  1. Kijk of je het foute adres aan kan maken als e-mailalias in je KPN mailbox
  2. Kijk of je met het "foute" adres kan inloggen op de Samsung website en of je daar het adres kan wijzigen
Succes!

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • August 26, 2019
Hi Sipco, welkom. Ik kan helaas niet zoveel veranderen aan accounts bij Samsung, maar de tips die RBxx geeft klinken goed. Zou tof zijn als die eerste optie nog mogelijk is. Als ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 27, 2019
Beste Ruud en Paul,

Dank voor jullie reacties, ik heb jou tips Ruud ter harte genomen maar helaas zonder succes.
Zij hebben mij door middel van een door hun (tijdelijk) aangegeven Wachtwoord mijn account laten verwijderen.

Groet Sipco

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • August 27, 2019
Beste Ruud en Paul,

Groet Sipco

Fijn dat het is opgelost Sipco. Tof dat je het hier nog even laat weten!