Skip to main content

Dag,

 

ik heb zojuist bij mijn bestelling van een mobiel abonnement met toestel en nummerbehoud mijn werk e-mail opgegeven ipv mijn privé e-mail adres (automatisch invullen..). Mijn vraag: kan dit nog aangepast worden? Zo niet: ik neem aan dat ik dit kan wijzigen nadat het abonnement is ingegaan?

 

mvg,

Michael

Hi @MKWS, ik ken dat, heb zelf ook meerdere mailadressen en soms pakt hij de verkeerde in zo'n web formulier :rolling_eyes:

Het is sowieso geen enkel probleem om je mailadres aan te passen nadat je abonnement actief is geworden, en ik kan even proberen of dat nu direct al lukt, zodat je alle communicatie verder ook op het juiste mailadres ontvangt. 

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN en het mailadres waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan :slight_smile:


Hi Maja,

Ik heb voor zover mogelijk de gegevens bijgewerkt. Klantnummer mobiel kon ik echter niet vinden in de communicatie dus ik daar het bestelnummer opgegeven. Als je het kan wijzigen graag en anders zal ik dat doen wanneer mijn abo actief is geworden. 

 

Mvg,

Michael


Ik ga m’n best voor je doen @MKWS! Zou je daarvoor dan nog wel de laatste 3 cijfers van je IBAN n het juiste mailadres in het opmerkingsveld willen zetten? Die zie ik er nu nog niet staan :wink:


Gedaan.

 

Excuus ik had daar overheen gelezen. 


Geen probleem, kan de besten overkomen :sweat_smile:

Ik heb het contact mailadres gewijzigd @MKWS!


Dankjewel Maja ;)


Graag gedaan!