Skip to main content

Vandaag bezocht ik de Kpn winkel in Apeldoorn omdat ik mijn abonnement mag verlengen. Ik zei dat ik wel fan ben van Apple maar niet de duurste hoef te hebben. Maar er is alleen maar i-phone 13 en 14, de rest is er niet. Staat allemaal op niet leverbaar. Mij oude telefoon was een i-phone SE2020. En ik kreeg als enigste keus bovenstaande types met de prijs erbij.

ga je ‘s avonds op de site kijken en krijg je alle andere telefoons waar je om vroeg gewoon te zien en je kunt ze nog bestellen ook. Met wat voor desinteresse staan de medewerkers in de winkel? Echt onfatsoenlijk als ik als 8 jaar klant ben.

Hi @Hannahlahm, jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad, heb je nu in de winkel een bestelling geplaatst voor een toestel dat je eigenlijk niet wil? In dat geval kan je annuleren en via de website een nieuwe bestelling plaatsen, met een ander toestel. De collega in de winkel desinteresse en onfatsoenlijkheid aanrekenen is wat mij betreft niet verdiend, hij of zij zal je met de beste intenties te woord hebben gestaan 🙂 Als je bijvoorbeeld de iPhone SE bekijkt(klik!), zie je dat geen van de varianten op het moment leverbaar is. Datzelfde geldt voor de iPhone 11 varianten die we nog aanbieden. Je kunt dan wel een bestelling plaatsen maar zult dan weken lang moeten wachten totdat je toestel bezorgd zal worden. 

Van de iPhone 12 zijn meerdere varianten echter wél beschikbaar, dus ik gok dat de betreffende collega dat even gemist heeft. Mocht je direct een nieuw toestel willen, dan zou een iPhone 12 variant wellicht de beste optie zijn. Mocht je wel even kunnen wachten, dan zou je een bestelling voor een SE of een 11 kunnen plaatsen!