Skip to main content
Beantwoord

verkeerd mobiel nummer doorgegeven als behouden nummer

• September 3, 2021
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

een nieuwe sim kaart aangevraagd met behoud van nummer, alleen heb ik bij de aanvraag het verkeerde 06 nummer ingevuld, hoe kan dit veranderd worden?

Beste antwoord door Hanna_

Hallo @allart82 , meteen even bellen met 0800 0402.

Hoi @allart82, welkom. 

@JanD heeft gelijk! het makkelijkste is om even te bellen. We moeten namelijk jouw bestelling annuleren en opnieuw aanvragen. Als je dit niet doet, dan gaat het abonnement wat jij hebt besteld in met een nieuw nummer. Nummer behoud kan natuurlijk ook achteraf aangevraagd worden, maar dan betaal je wel dubbel. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• September 3, 2021

Hallo @allart82 , meteen even bellen met 0800 0402.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2021

ga ik morgen gelijk even doen

• September 3, 2021

ga ik morgen gelijk even doen

Hallo @allart82 , kan vandaag ook nog, met het weekend niet, dan pas maandag weer.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2021

Hallo @allart82 , meteen even bellen met 0800 0402.

Hoi @allart82, welkom. 

@JanD heeft gelijk! het makkelijkste is om even te bellen. We moeten namelijk jouw bestelling annuleren en opnieuw aanvragen. Als je dit niet doet, dan gaat het abonnement wat jij hebt besteld in met een nieuw nummer. Nummer behoud kan natuurlijk ook achteraf aangevraagd worden, maar dan betaal je wel dubbel. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 5, 2021

inmiddels gebeld, nieuwe sim kaart ontvangen met het juiste nummer!! dus het begin is er, alleen kan ik nog steeds niet bellen, krijg dan te horen dat het gaat om  iets administratieve gaat,