Skip to main content

Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd bij KPN met nummerbehoud. Dit abonnement gaat in december geloof ik in. Mijn vorige abonnement was bij T-mobile en ik ben geen zakelijke klant.

Ik heb een bevestigingsmail gehad waarin mijn correcte telefoonnummer staat voor de nummerbehoud, maar in mijn account zie ik een (willekeurig) ander telefoonnummer staan. Ik maak me nu dus zorgen of de nummerbehoud wel goed zal gaan…

Kan iemand me hierbij helpen? (Weet ook niet of dit forum de beste plek is om contact op te nemen.)

Groetjes, Étienne

Ik kan het mis hebben maar je begint volgens mij met een tijdelijk nummer. Je kan met die simkaart (telefoonnummer) al bellen zodat je de sim in een toestel plaatst. Let op! die kosten zijn duurder omdat er nog geen abonnement aan gekoppeld zit. Op de dag dat jou abonnement in gaat, zal je merken dat je oude simkaart niet meer werkt. Het telefoonnummer is dan over gegaan in KPN.


Ik kan het mis hebben maar je begint volgens mij met een tijdelijk nummer. Je kan met die simkaart (telefoonnummer) al bellen zodat je de sim in een toestel plaatst. Let op! die kosten zijn duurder omdat er nog geen abonnement aan gekoppeld zit. Op de dag dat jou abonnement in gaat, zal je merken dat je oude simkaart niet meer werkt. Het telefoonnummer is dan over gegaan in KPN.

Het verbaast me dat ik dit nergens kon vinden, misschien heb ik niet goed genoeg gezocht… maar heel erg bedankt, dat verklaart het!