Skip to main content

Goedemorgen, Op 10 juni 2022 werd in KPN winkel in Beek een contract afgesloten i.v.m een Galaxy tablet (waarvan verkoper KPN winkel suggereerde dat ik deze tablet voor slechts 5 Euro kreeg aangeboden, eenmalig bedrag). Maar nu blijkt; niets is minder waar! 
Maar op 22 juni jl. kreeg ik van KPN een factuur toegezonden waaruit ik niet kan opmaken dat de tablet voor een eenmalig bedrag van 5 Euro werd aangeboden, maar hiermee wellicht een abonnement in mijn maag kreeg gesplitst, waarvan ik door de verkoper voordien NIET op de hoogte werd gebracht.

M.A.W. de tablet was in principe een vergoeding, daar ik een aantal maanden, wegens een defect aan het systeem van mijn vaste telefoon, niet heb kunnen bellen.

Gaarne verzoek ik u derhalve de juiste uitleg betreffende de door u toegezonden factuur/contract van 10 juni 2022. 

Met vriendelijke groet,

Bert Bogman

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welkom op het forum @BertBogman! Vervelend te horen dat je niet de juiste informatie hebt gekregen. Ik wil graag voor je kijken hoe we dit oplossen.

Om je gegevens te mogen zien wil ik je vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Verder is het zo dat je niet zomaar een contract afsluit. Voordat dit zo ver is teken je een contract waarop alles staat uitgelegd. Is dit bij jou ook het geval geweest? 


UW VRAAG

Verder is het zo dat je niet zomaar een contract afsluit. Voordat dit zo ver is teken je een contract waarop alles staat uitgelegd. Is dit bij jou ook het geval geweest? 


Mijn antwoord hierop is: nee!

VRIENDELIJKE GROET 
B. Bogman


@BertBogman in dat geval wil ik je alsnog vragen je profiel in te vullen. Dan pas kan ik bij je gegevens. 

Verder is het zo dat we geen apparatuur als vergoeding voor storingen geven. Op het moment dat je recht hebt op een vergoeding doen we die via je factuur. Als apparatuur kapot is dan kijken we naar reparatie via garantie of verzekering als dat kan.

Kan je om die reden nog meer toelichten over hoe deze situatie is ontstaan? Wat er is aangeboden en wat er is gezegd? 

Laat het hier weten en ik zoek voor je uit wat we kunnen doen. 🙂