Skip to main content

Hallo, ik heb per ongeluk de verkeerde buitenland bundel gekocht. Momenteel ben ik in Braziliƫ en de bundel die ik gekocht heb (SUPER voordeel landen buiten de EU 2000) is daar niet geldig. Ik wil deze bundel graag annuleren en alsnog de juiste bundel (Super voordeel data 2000) aanschaffen. Hoe kan ik dit doen?

Ā 

Mvg,

Matthijs

Wat vervelend. Koop alsnog de juiste bundel, zie:

http://kpn.com/buitenlandĀ hiervoor. (nb, klikken op de button werkt niet in onderstaande screenshot)

De andere bundel kan en zal vergoed worden als deze na de looptijd (31 dagen) niet is gebruikt. Dus als de factuur binnen is met dƩze bundel kun je BELLEN MET KPN. Hij zal dan vergoed worden middels de daaropvolgende factuur. (in mindering gebracht dan).


Dan zou ik even bellen metĀ 0800-0402Ā wanneer de bundel verlopen is. Als die dan niet verbruikt is kunnen ze die dan voor je vergoeden!


Bedankt voor beide reacties! Ik zal een nieuwe bundel aanschaffen en nadat de 31 dagen verstreken zijn contact opnemen. Groet Matthijs


Top Matthijs! Mocht er toch nog wat zijn, post dan nog even een berichtje.Ā 


Hoi, Ā 

ik ben in India en heb toen ik arriveerde meerdere keren buitenlandbundels aangezet via Sms. Ik heb uren gewacht en kreeg geen bevestiging en ging er daarom van uit dat het niet was aangezet. Ik heb alle 3 de bundels geprobeerd of het een of ander wel zou gaan. Dit ging niet. Uren later kreeg ik allemaal berichtjes dat alle 3 abonnementen (en misschien wel meer??) zijn geactiveerd. Ik zou alleen 2 Gb data pakket nodig hebben. Hoe kan ik de andere bundels annuleren?Ā 
Bedankt!Ā 


Hallo @Selin81Ā 

Je had 'm ook in Nederland al aan kunnen zetten. Bijvoorbeeld een dag voor vertrek. Deze dus

Zodra je factuur binnen is met de bundels dan kun je bellen. De ongebruikte bundels worden dan met de daaropvolgende factuur vergoed.Ā 

Fijne tijd!

Onderstaand nummer kun je bellen als je weer in Nederland bent Ć©n de factuur uit is.

Het gratis nummer van kpn isĀ 0800-0402Ā ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.