Skip to main content

Hi, 

Ik heb helaas een verkeerde buitenland bundel aangeschaft. Dit omdat ik internet nodig had maar dit nergens werkte en ook geen wifi had. 
 

ik heb voordeel 2000 aan gestuurd omdat ik dit ook gebruikte in turkijke. Het werkte in servie alleen niet. Ik had geen idee dat dat ook per land anders was. Uiteindelijk wifi kunnen vinden en toen las ik dat ik voordeel data 2000 aan moest zetten. 
 

kan ik mijn geld hier voor terug krijgen? 
ik heb nu 2 bundels betaald. 
 

vind dit zo zonde van me geld :( 

Hoi @Joyceee88, welkom op ons forum!
Ik kan deze bundel vergoeden als hij straks verlopen is en niet verbruikt is.
Zou je me tegen de tijd dat ie afloopt nog even aan de mouw kunnen trekken en je profiel in willen vullen?

Als je hierover liever telefonisch contact hebt kunnen mijn collega's bij 0800-0402 dit ook voor je doen.


Ohhh wauw! Dat zou echt super zijn! Hij is helemaal niet verbruikt! Het abonnement is nog 22 dagen geldig. Ik zal er na afloop op terug komen en mijn profiel invullen. 
 

mvg, Joyce Kicken


Hi @Thomas

De bundel die ik verkeerd had geactiveerd staat al op de factuur. 
 

Zoals hier onder zichtbaar is, heb ik er nogsteeds geen gebruik van gemaakt. 
 

Moet ik dit eerst betalen voordat ik het terug krijg? Of kan dit ook aangepast worden? 
 

 


Helaas kan ik hem pas vergoeden als hij echt verlopen is. Dus 7 dagen na je screenshot. Dit gaat dan per de eerstvolgende factuur.


Hi Thomas, 

wordt dit nu inmiddels wel geregeld? :) 


Hoi @Joyceee88, bedankt dat je me nog even aan de mouw trekt! Dit gaat niet automatisch inderdaad. Ik heb de vergoeding nu ingediend!


Dankjewel :)