Skip to main content

Hi,

Afgelopen weekend was ik door mijn internetbundel heen, dus ik wilde een extra bundel aanvragen. Toen heb ik per ongeluk de verkeerde sms-code gebruikt (VOORDEEL DATA 2000 AAN; wat de code is voor buiten de EU) in plaats van degene die ik nodig had (1GB AAN; voor binnen de EU). Is het mogelijk de bundel voor buiten de EU te annuleren? Hij is nog ongebruikt en ik verwacht hem komend jaar ook niet te gebruiken. 

De juiste bundel heb ik inmiddels al aangevraagd, ik zit nu alleen nog met een onbruikbare bundel voor buiten de EU die ik graag wil annuleren.

Mvg,

Erik

Hallo @Erwi 

Een geactiveerde bundel kan niet geannuleerd worden, maar de moderators kunnen het bedrag wel vergoeden als de bundel na 31 dagen ongebruikt is verlopen. Meld je hier terug wanneer het zover is, dan wordt het gecrediteerd op een volgende factuur.

Zet jouw gegevens alvast in het forum profiel , dan kan een KPN moderator dit tzt voor je regelen. Gebruik de velden gemarkeerd met (Privé), alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet jouw 06-nummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN ter verificatie in “Persoonlijke opmerkingen”


Hallo @Erwi, welkom op het KPN Forum!

Wat @RBxx zegt, klopt.

Hallo @Erwi 

Een geactiveerde bundel kan niet geannuleerd worden, maar de moderators kunnen het bedrag wel vergoeden als de bundel na 31 dagen ongebruikt is verlopen. Meld je hier terug wanneer het zover is, dan wordt het gecrediteerd op een volgende factuur.

Zet jouw gegevens alvast in het forum profiel , dan kan een KPN moderator dit tzt voor je regelen. Gebruik de velden gemarkeerd met (Privé), alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet jouw 06-nummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN ter verificatie in “Persoonlijke opmerkingen”

Stuur je mij een berichtje als de 31 dagen om zijn? Dan kijk ik er dan weer naar.