Skip to main content

In MijnKPN is de verkeerde factuur gekoppeld aan een van mijn mobiele nummers. Hoe wordt dat rechtgezet?

 

Hallo @VoorbeeldigeBetaler, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met de verkeerde factuur bij een van je mobiele nummers, zie je een factuur voor een compleet ander nummer, of klopt het bedrag dat er op ziet staan bijvoorbeeld niet? Of iets heel anders? Zou je dat kunnen toelichten?

En zou je ook jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN toe kunnen voegen aan je forumprofiel? Als je dit doet in de vakjes waar 'privé’ bij staat, is het alleen voor jou en moderators te zien. Je kunt daarna hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik voor je kan kijken.


Hoi @VoorbeeldigeBetaler, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je forumprofiel zie ik de gevraagde gegevens ook niet staan. Heb je er inmiddels via een andere weg contact over gehad? Als ik via hier nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.