Skip to main content

Mijn geduld is inmiddels meer dan op!!!

 

Op 22 sept mijn abonnement verlengd met iPhone 14. Helaas de dag erna het verkeerde toestel geleverd gekregen (Samsung Galaxy S22). 

Gelijk met klantenservice contact opgenomen en in overleg toestel retour gestuurd.
Helaas heeft het Postnl punt niet het adres van het etiket dat ik erop geplakt had overgenomen, maar het adres van CEVA Logistics.
Diverse malen via FB messenger contact gehad zonder resultaat en afgelopen vrijdag werd mij beloofd dat het juiste toestel toch al opgestuurd zou worden.
Zojuist weer via messenger geïnformeerd en nog altijd geen nieuws….
Ben dit zo zat!!!
Ik vind ook wel dat ik iets van compensatie mag krijgen
 

Admin: Dubbele topics samengevoegd

Helaas hier ook een zeer slechte ervaring en ben inmiddels woedend!!!

Op 22 sept mijn abonnement verlengd met iPhone 14. Helaas de dag erna het verkeerde toestel geleverd gekregen (Samsung Galaxy S22). 

Gelijk met klantenservice contact opgenomen en in overleg toestel retour gestuurd.
Helaas heeft het Postnl punt niet het adres van het etiket dat ik erop geplakt had overgenomen, maar het adres van CEVA Logistics (transporteur/distribiteur van KPN).
Diverse malen via FB messenger contact gehad zonder resultaat en afgelopen vrijdag werd mij telefonisch beloofd dat het juiste toestel toch al opgestuurd zou worden en er een case bij Postnl zou worden aangemaakt.
Zojuist weer via messenger geïnformeerd en nog altijd geen nieuws, behalve dat ze er gisteren nog een mail over hebben gestuurd en nog geen antwoord hebben.

Maar om eerlijk te zijn; het interesseert me verder niet meer hoe jullie het intern oplossen. Ik wil gewoon mijn bestelde toestel, de fout ligt immers bij KPN!!!
En een compensatie in deze zou jullie ook netjes staan!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt
 


En zelfs hier niet eens een reactie. 
 

Inmiddels drie weken verder en nog geen oplossing 


Hoi @Rebecca79, welkom hier. 

Wij lezen alle topics en zullen zeker reageren. Wet zitten hier alleen op het forum. Een online community waar iedereen waaronder klanten kunnen reageren. Maar goed daar kom je niet voor.

Je hebt een verkeerd toestel ontvangen en dat is nog niet opgelost. Dat is natuurlijk knap balen. Dat begrijp ik heel goed.

Nu begrijp ik dat er al contact is met mijn collega's via Messenger. Er is dus al een actie uitgezet. Ik kan niet meer doen dan mijn collega's. Hopelijk is het snel duidelijk. En krijg je jouw bestelde toestel. 


Hoi @Bart_Z 

Weer zo’n antwoord waar ik niks mee kan….

Dus even voor mijn beeldvorming…..

-ik bestel het correcte product en het verkeerde product wordt door jullie geleverd 

-ik stuur het product terug (helaas door een fout van PostNL naar jullie transporteur/distributeur ipv naar jullie) en heb daar een verzendbewijs van en bevestiging van post nl dat het pakket bij ceva logistics afgeleverd is 

En toch ben ik degene die de dupe is en een of ander onderzoek af moet wachten. Wat klopt hier niet?

Lekker makkelijk de verantwoording afschuiven. 

Inmiddels wel het lef om de factuur te verzenden, je snapt denk ik wel dat ik nog niet voornemens ben om die te betalen 


@Rebecca79  

Als ik jou was zou ik weinig hoop hebben. Ik wacht zelf al 2 jaar op een oplossing dus ik wens je veel geluk. 


@Rebecca79  

Als ik jou was zou ik weinig hoop hebben. Ik wacht zelf al 2 jaar op een oplossing dus ik wens je veel geluk. 

Huh 2 jaar? Hoe dan?

Ik neem aan dat je ook niet betaald hebt? 
Als ik woensdag geen oplossing heb, ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen. 
Snap niet dat zo’n bedrijf hiermee wegkomt en dat ze überhaupt hun naam willen bezoedelen door zulke acties. 
Misschien de nationale ombudsman of tros radar inschakelen?


Goed plan! Doen.


Ik snap het, mijn collega's handelen het verder af en zullen je berichten wanneer er nieuws is. Hoop dat dat niet te lang meer duurt. Ze zijn er echt mee aan de slag.