Skip to main content

Ik wil graag het aantal GB voor mijn mobiel bellen verlagen. Dat is momenteel 6 GB maar ik verbruik veel minder: maximaal 3 GB per maand. Tevens heb ik internet aansluiting bij KPN besteld. Hoe is dat te regelen?

Leuk dat je je vraag hier stelt, @SachaOomen :blush: . Als je een Husselabonnement hebt, dan is het mogelijk om je abonnement naar beneden bij te stellen. In de MijnKPN (App) kun je controleren of je het abonnement naar beneden kunt aanpassen of niet. Als je een ouder abonnement hebt, waarvan het contract is afgelopen, kun je het abonnement omzetten naar een 1 of 2-jarig Hussel abonnement en meteen het gewenste aantal MB's selecteren. 

Open de MijnKPN App> Selecteer jouw mobiele nummer > Klik op: Abonnement > Abonnement wijzigen > Alle te kiezen abonnementsvormen (binnen je huidige contract) worden weergegeven. 
Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Als ik je kan helpen, dan hoor ik het graag:hugging:
 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!