Skip to main content

Hi KPN,

Het verlengaanbod dat ik heb ontvangen voor mijn huidige abonnement is prijziger dan het abonnement voor nieuwe klanten. Ik neem aan dat klanten die al jaren klant zijn bij jullie wel iets meer waardering of eventueel korting krijgen?

 

Kijk als jullie geen korting geven aan huidige klanten, ook prima. Maar een abonnement dat op de lange termijn prijziger is vind ik raar en daarnaast misleidend. Ik zou me als bedrijf focussen op tevreden klanten die zo weer ambassadeurs worden van je bedrijf.

 

Zie hieronder:

> Grote afbeelding met afbeelding telefoon is een screenshot van het aanbod voor nieuwe klanten.

> Alleen de tabel is het verlengaanbod dat ik heb gekregen als KPN-klant..

 

Ben benieuwd hoe dit kan en hoe dit werkt. Alvast bedankt.

 

 

 


Hallo @AvVliet_2020 ,

De twee plaatjes gaan niet uit van hetzelfde abonnement. Het abonnement met de basisprijs (zonder kortingen) van 37,50 is een onbeperkt abonnement, het abonnement met de basisprijs van 31,50 is gebaseerd op 20GB. Zie hier een overzicht van de prijzen: 

 https://shop.kpn.com/mobiel/sim-only/

 

KPN vindt het een hele eer dat je al jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!
 

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting voor een paar maanden op het abonnement bij een nieuw abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet (dus bij verlengingen), dan wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.

 


 -


OK, probeer het anders voor de zekerheid nog een keer. Dat van 37,50 klopt niet, dat hoort bij onbeperkt internet. 


Ga ik doen, thanks


Goedenavond @AvVliet_2020 en welkom hier op het forum :)

 

Ik zie dat @Noordzee je vraag reeds heeft beantwoord en ik kan hier verder eigenlijk niks aan toevoegen! Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Voor nu wil ik je in ieder geval alvast een hele mooie avond toewensen.


Reageer