Skip to main content

Op 5 juli naar Kpn winkel in wc Woensel voor nieuwe samsung telefoon. Plan was om de Samsung 23+ te kopen maar naar aanleiding  van de aanbieding die mij werd uitgelegd door verkoper gekozen voor de Samsung S23 Ultra. Een gratis tablet en €200 extra inruilkortng. Voor mij een goede reden om hier op in te gaan en daadwerkelijk besteld.  Bij het invullen van het formulier om je oude telefoon (samsung s20 5g) inruilwaarde €96 zie ik opeens dat de actie van €200 extra inruil maar tot 2 juli loopt dus geen €200 extra inruilwaarde.  Contact opgenomen met klantenservice die mij na lang wachten ivm overleg met manager door stuurde naar de winkel. Terug gegaan naar de winkel waar ik wel excuses krijg voor de gemaakte fout maar zegt dat die verder niks kan doen en die stuurt me weer terug naar de klantenservice.  Die zeggen wederom dat ze niks kunnen betekenen voor me. Ik voel me toch wel op z'n zachtst gezegd bedonderd.  Ben afgegaan op de adviezen van de Kpn verkoop medewerker maar die zatl dus fout waardoor ik een stuk duurdere toestel heb aangeschaft maar niet in aanmerking kom voor de actie. Zeer frustrerend 

Hallo @itv app binnen 14 dagfen kun je de transactie toch weer ongedaan maken?

 


Wil de transactie niet ongedaan maken maar had een stukje coulance verwacht vanuit Kpn wat betreft de inruil. 


Hallo @itv app KPN kent geen coulance aangaamde acties, acties lopen een bepaalde termijn of ze lopen niet (meer).

Alleen mogen sommige medewerk(st)ers nog wel bijgeschoold worden aangaande actuele kennis, is helaas ook mijn ervaring.

 


KPN kan hier geen coulance geven. Het is een promo van Samsung en die bepalen de regels.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ACW76LCHP4MTC

Het is wel jammer dat de medewerkers in de winkel regelmatig de actieperiode(s) over het hoofd zien en ook de bordjes bij de schappen vergeten weg te halen 😡