Skip to main content
Beantwoord

Verlengd met toestel, maar die is momenteel niet leverbaar. Ga ik wel extra betalen al?

• August 1, 2022
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb vanuit sim-only verlengd naar een met mobiel toestel omdat ik er aan toe was. Nu krijg ik bericht dat het toestel niet leverbaar is en ook niet bekend is wanneer dit wel weer het geval is. Ik ga meer betalen per maand voor dit toestel, dus mijn vraag is ga ik al betalen voor een telefoon die ik niet in bezit heb.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @JORDYdouven, jouw huidige contract is al afgelopen? Zolang dat namelijk nog loopt, gaat het nieuwe abonnement niet in. Verlenging gaat pas in op het moment dat het huidige contract is afgelopen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Als je abbonement al in gegaan is dan betaal je voor je abbonement wel, en ik denk voor de telefoon ook dit omdat je eigenlijk je telefoon afkoopt tijdens je abbonement.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2022

Hallo @JORDYdouven, jouw huidige contract is al afgelopen? Zolang dat namelijk nog loopt, gaat het nieuwe abonnement niet in. Verlenging gaat pas in op het moment dat het huidige contract is afgelopen.Â