Skip to main content

Hoi,

Op mijn kpn zie ik dat mijn mobiele abonnement afloopt op 11-08-2022. Omdat je 120 dagen voor die afloopdatum kan verlengen zou dat nu al moeten kunnen. Echter staat de datum bij verlengbaar per op 12-07-2022.

Dat klopt toch niet? Wat kan ik het beste doen.

Hoi, welkom op het forum.

Geen paniek, dat ten eerste. Een abonnement loopt namelijk nooit af. Mijn vorige heeft 8½ jaar gelopen en die daarvoor 4 jaar. Dat was in de tijd dat je alleen voor 1 jaar kon afsluiten. 

Een abo stopt pas met verlengen of opzeggen.

Wat kan ik het beste doen.

Je gegevens invullen in je forumprofiel voor de kpn medewerker (moderator) die hier nog komt.

Naam, Postcode, huisnummer, klantnummer mobiel

De kpn-er kan dan direct even in je administratie duiken als je topic aan de beurt komt.

Overigens…. ook al verleng je 120 dagen van te voren; het nieuwe abonnement gaat niet eerder lopen dan wanneer je huidige is afgelopen. Je kan dan bv wel nét een aanbieding missen in die 120 dagen. Alleen als je een nieuwe telefoon MET lening nodig hebt is eerder verlengen opportuun en anders echt niet.


Hoi Peter, bedankt voor jouw reactie en de tip om mijn gegevens aan te vullen!

Ik weet dat het abonnement gewoon doorloopt en dat is ook het probleem niet. Ik vraag het omdat ik nu een beetje aan het rondkijken ben naar een nieuw toestel ivm verlenging, en zoals jij al aangaf, ik heb afgelopen tijd al wat aanbiedingen gezien die voordelig waren (en sommige nu ook nog lopen). Vandaar de vraag over de 120 dagen want dan zou ik nu al een nieuw toestel kunnen bestellen uit een aanbieding icm verlenging per 11 augustus.


Ik denk perongeluk dit topic op beantwoord te hebben gezet? Peter heeft hem deels beantwoord en mij een hele goede tip gegeven, maar iemand van KPN moet er toch nog eventjes naar kijken aub haha 😆😉


Hallo @Marcelvl, welkom. 

Bedankt voor het invullen van jouw profiel, ik zie gelijk waar de verwarring is ontstaan. Je hebt gelijk je kan 120 dagen van te voren verlengen. Echter loopt jouw abonnement niet af op 11 augustus (11-08) maar op 8 november (08-11) 😋. Verder heeft Peter helemaal gelijk natuurlijk.Â