Skip to main content

Beste,

 

Na meerdere halen via de chat contact geprobeerd te zoeken werd ik keer op keer uit de chat gegooid. Graag wil ik mijn kpn alles in 1 glasvezel abonnement verlenen. Ik ben al jaren lang klant en krijg elk jaar een leuke korting. Ik ben benieuwd wat u mij dit jaar kan aanbieden. Uw ene collega in Chat ging mij een voorstel doen en toen viel de Chat uit de andere collega wilde mij niet eens doorverbinden via de Chat.

Als ik ben moet in keer op keer minimaal 15 min wachten.

 

Hallo @Rebekkaz , thuisabonnementen hoef je niet te verlengen, die lopen automatisch door, echter, nu met 1 maand opzegtermijn.

Korting krijg je als nieuwe klant, bestaande klanten niet. 

Als KPN aan iedere bestaande klant weer korting gaat geven gaan de prijzen omhoog en wordt het een sigaar uit eigen doos, dus je schiet er niets mee op.

 

 


Daarnaast worden hier op het forum sowieso (gelukkig) geen kortings aanbod gedaan. Zit niks anders op dan weer te chatten vrees ik. ;) 


Beste JanD, 

Bedankt voor je reactie. Ik zal kijken wat ik nog kan doen. En hoop op een reactie van Kpn zelf. 


Beste CrisWissink, 

Bedankt voor je reactie. Die Chat werkt voor geen meter ben er al 5x uitgegooid en dan na te gaan dat je eerst ook elke keer 19 mensen voor je hebt wachten... 😞

 

En bellen werkt dus ook niet. :joy:


KPN reageert vanzelf binnen enkele dagen, maar ook dan zou er geen korting aangeboden worden via dit kanaal. ;)


Dat snap ik CrisWissink. Maar zou het fijn vinden als ik via dit kanaal wel in contact met ze kan komen. En ze mij naar de juiste persoon kunnen verwijzen. 


Hallo @Rebekkaz KPN heeft geen personeel dat bestaande klanten (opnieuw) korting geeft.

 


Je kunt het beste bellen met de klantenservice (0800 - 0402, gratis). Soms willen die nog wel eens een aanbieding doen als je dreigt op te stappen. Maar geen garantie.

Als je ieder jaar korting wilt kun je het beste ieder jaar van provider wisselen. Mij is dat de moeite niet waard.


@Rebekkaz Welkom hier op het Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Helaas doen wij geen aanbiedingen hier op het Forum. Als je je abonnement wilt verlengen, dan kun je dit gewoon in de MijnKPN doen of via de website. Het is tevens geen standaard procedure om een klant jaarlijks kortingen aan te bieden of te geven. Dit is niet eerlijk ten opzichte van onze vaste klanten die niet ieder jaar contact met ons opnemen voor kortingen. Dit zal dan ook de reden zijn geweest voor die ene collega om je niet door te verbinden. 

Ik vermoed trouwens dat de chat wegvalt omdat er 5 minuten niet gezegd werd. Je dient binnen 5 minuten steeds even iets te typen. Als het goed is verschijnt er dan ook een pop-up in beeld. Als dit niet de reden is, dan weet ik het ook even niet. Bellen kan inderdaad ook gewoon. Succes!

 


Reageer