Skip to main content

Ik wil mijn abonnement verlengen met daarbij een nieuwe telefoon. Echter staan de contactgegevens verkeerd. Mijn adres van 3 jaar geleden staat daar als adres. Ik heb hier gisteren over gebeld. Heb erg lang in de wacht gestaan omdat ze het zouden aanpassen. Maar nu blijkt heeft dit telefoontje mij ruim 20 euro gekost, echt belachelijk! Ook omdat mijn gegevens nog steeds niet zijn aangepast en ik dus ook nog geen nieuwe telefoon kan regelen.

 

Hallo @Alieke74 , dan heb je ook niet naar 0800 0402 gebeld, dat is het gratis nummer van KPN.

Ik zou eerst zorgen dat alle NAW-gegevens goed bij KPN geregistreerd staan voordat je gaat verlengen met een nieuw toestel.

 


Het telefoonnummer van KPN is 0800 0402. En dat is gratis. U heeft waarschijnlijk via een ander nummer gebeld. Gegoogeld naar het telefoonnummer nummer zeker?


Inderdaad, daar ben ik nu wel achter 🤦‍♀️


Hoi @Alieke74

 

sorry dat ik nu pas kan reageren. Wat de heren hierboven aangeven klopt inderdaad. Ons telefoonnummer is gratis. Helaas kunnen de kosten snel hoog oplopen met zogenoemde “doorverbind services”. 

 

Is het inmiddels wel gelukt om te verlengen? Zo niet, dan hoor ik graag waar ik je nog mee kan helpen.