Skip to main content

Beste,

Ik probeer al 3 dagen mijn abbonement te verlengen maar krijg elke keer dit:

 

”Er is helaas iets misgegaan.

Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.

Blijft dit probleem zich voordoen? Neem dan contact op met de KPN klantenservice via 0800 - 0402.

Onze excuses voor het ongemak.”


Het gaat om mijn mobiele abonnement. Ik wil graag vergelijken wat ik moet bijbetalen voor de IPhone 12 pro Max 

Alvast bedankt voor het meedenken

Hallo @Rietish , dan kun je het beste even bellen met 0800 0402.

Succes.


Dank je


Hopelijk wordt het probleem online snel opgelost. Vind het handiger om zelf mee te kijken online. 
 

waar verlengen jullie online. Bij de kpn shop of juist ergens anders?


 Vind het handiger om zelf mee te kijken online. 
 

waar verlengen jullie online. Bij de kpn shop of juist ergens anders?

Hoi @Rietish ,

In dat geval zou je kunnen langslopen bij een KPN-winkel. Daar wordt jouw abonnement dan verlengd  in jouw aanwezigheid. Neem dan wel even jouw ID-bewijs mee en een bankpasje. 


Ik zit nu al ruim 45min in de wacht bij verkoop en wil alleen mijn oude abbo verlengen.

Ik denk de overstap naar Ziggo gaat nog sneller dan dit


Ik zit nu al ruim 45min in de wacht bij verkoop en wil alleen mijn oude abbo verlengen.

Ik denk de overstap naar Ziggo gaat nog sneller dan dit

Hallo @William645 verlengen is alleen zinvol als het voordeliger voor je uitpakt, anders wordt je abo gewoon omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand. Bij een nieuw contract ga je weer een contract aan voor minimaal 2 jaar.

 


ben ondertussen alweer overgestapt naar Ziggo voor 35 euro pm met 1Gb snelheid


@William645 dat snap ik heel goed van je. Ik wil ook mijn KPN abo verlengen en krijg de boodschap dat het niet kan. Niks schijnt makkelijk te kunnen bij KPN en contact opnemen is vrijwel onmogelijk.


Wat wil je verlengen @Fulco ? Vast of mobiel abonnement?


Mobiel, krijg melding van kpn dat ik kan verlengen + sms code, vul die in, en krijg vervolgens de melding dat het nog niet kan, terwijl mijn abo begin feb afloopt. Kan ik weer een uur in de wacht. Wordt er erg moe van. 


Je hebt nog tijd zat toch? Overigens hoef je natuurlijk niet te verlengen. Je abonnement stopt niet. Als je verlengt ga je dus een nieuw abonnement aan en verlies je eventuele voordelen die je nu misschien hebt. Verlengen is echt een verkooptrucje. Let goed op dat je de juiste keuzes maakt. Als je tevreden bent met je huidige abonnement hoef je helemaal niets te doen.