Skip to main content

Beste mensen van KPN,

Ik wil een abonnement verlengen met aanschaf van een toestel (iPhone 12;128GB;groen). Momenteel heb ik een Telfort mobiel  abonnement en inmiddels KPN TV en internet thuis. Mijn vraag gaat over het volgende: ongeacht of ik al dan niet op de KPN site invoer of ik wil verlengen blijven de prijzen hetzelfde. Dit terwijl bij de optie ‘verlengen’ wordt aangegeven dat ik maandelijks 4 euro welkomstkorting krijg. Deze 4 euro zie ik nergens terug als korting. Mijn vraag is uiteraard: Hoe komt dit? En, is er een manier om dit op te lossen?

 

Ik heb gekeken naar een 15GB husselkorting abonnement met 19 euro afbetaling van het toestel per maand.

 

Vriendelijke groet,

Rik Krebs

Hallo @RikK79 , kijk je op de algemene site van KPN of via MijnKPN?

Het beste is de verlenging te regelen via MijnKPN, want dan ben je bekend.


@JanD,

 

ik heb zowel via de algemene KPN-site alsook via het inloggen geprobeerd, maar jouw reactie is geen antwoord op mijn probleem. Het punt is dat ik op beide manieren hetzelfde tarief krijg. Ik verwacht dat ik zowel 5 euro hussel korting alsook 4 euro (dus totaal 9) korting krijg, maar ik krijg ogenschijnlijk maximaal 5 euro korting vanuit de hussel korting en niet de 4 euro welkomstkorting die ik zou krijgen omdat ik oud-Telfort klant ben en nu ‘overstap’ naar KPN. Hoop dat iemand het antwoord weet.

 

vriendelijke groet,

Rik


Hallo @RikK79 , dan kun je het beste even bellen met 0800 0402.

Het zou een antwoord op jouw probleem kunnen zijn geweest, daar verlengen als bestaande klant binnen MijnKPN anders kan verlopen dan via de algemene site zonder inlog.

Succes.

 


@RikK79 Welkom op ons forum is het nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


Reageer