Skip to main content

Mijn mobiele telefoon is gestolen. Ik wil daarom mijn abonnement verlengen met toestel, zonder krediet. 

Dat heb ik geprobeerd bij MediaMarkt. Maar het lukt niet. De laatste stap geeft een foutmelding. De MediaMarkt medewerker heeft KPN gebeld en krijgt als verklaring dat er tot en met 13 januari geen abonnementen verlengd kunnen worden in verband met onderhoud aan het KPN netwerk in mijn regio.

Ik sta perplex. 2023 . Is dit echt zo? Het kan toch niet waar zijn. En wat heeft dat met mijn regio te maken, iets administratiefs is toch niet regio gebonden zou je zeggen?

Is er iemand die hier meer van weet of een idee heeft hoe ik hier omheen kan werken? 

Hallo @Jeppiepruts ,

Bel met 0800-0402 en dan kun je daar telefonisch je abonnement verlengen. 


@Noordzee Dank je voor je reactie. Dat had ik ook bedacht, net als naar een KPN winkel gaan. Maar het toestel dat ik wil hebben icm abonnement is bij KPN fors duurder dan bij de MediaMarkt. Dus dat is eigenlijk niet wat ik wil. Dan ben ik 55 euro meer kwijt….(en het is allemaal al duur genoeg na de diefstal...)


Ik zat in een deadlock. Omdat 1 van mijn nummers als gestolen geregistreerd stond, konden de andere nummers niet verlengd worden. Daar zit kennelijk een controle/beveilging op. MediaMarkt kreeg vandaag bij navraag geen onzinnige reden over ‘netwerkonderhoud in mijn regio’ als reden van blokkade van KPN te horen, maar deze duidelijke uitleg.
De lock is er door de KPN medewerker afgehaald en nu is het abonnement verlengd.
Leerpuntje voor de KPN medewerkers lijkt mij om klanten niet met dit soort non-informatie achter te laten. Ik had bijna 3 dagen voor niets gewacht...