Skip to main content

Ik heb een uurtje of 2 geleden mijn abbo verlengd en een nieuwe phone uitgezocht. Echter heb ik hier geen bevestiging van ontvangen? Wordt m’n phone morgen geleverd of is er een fout opgetreden…...help

Hallo @Rob040366 ,

De bevestiging kan wel 24 uur duren. Er worden checks gedaan op beschikbaarheid en evt. op een BKR-registratie. 
 

De kans is dus aanwezig dat de telefoon niet morgen al komt.  


In het algemeen geldt dat als je iets direct (snel) wilt hebben je zelf naar de winkel moet gaan. Online bestellen betekent - zelfs met volgende dag garantie - niet automatisch dat je het dan ook krijgt. In de bezorgketen kunnen immers zoveel verstoringen optreden, waar ook de verzender lang niet altijd verantwoordelijk kan worden gehouden. Vaak lukt 't - waardoor we al snel erg verwend raken - maar heel vaak ook niet, zo is mijn ervaring.


Hallo @Rob040366 ,

De bevestiging kan wel 24 uur duren. Er worden checks gedaan op beschikbaarheid en evt. op een BKR-registratie. 
 

De kans is dus aanwezig dat de telefoon niet morgen al komt.  

@Rob040366 

Heb je jouw nieuwe telefoon al ontvangen? 


Neen, totaal geen reactie tot op heden, erg klantvriendelijk met een totaal pakket en een vijftal mobiele nummers, schijnbaar klanten genoeg....


Heb je hier al gekeken: Bekijk de status van je bestelling bij KPN  ? 

 

Vul anders jouw volledig forumprofiel en geef even een seintje als dat gevuld is.   


Hoi @Rob040366, welkom op het forum! Als jij tot op heden ook nog geen officiële bevestiging hebt ontvangen, dan is er iets misgegaan met de bestelling. Dit kan ik voor je nakijken. Je hebt je adresgegevens al ingevuld op je forumprofiel, dank daarvoor. Wil je dit aanvullen met het 06-nummer of klantnummer welke je hebt verlengd? Dan kan ik net wat makkelijker zoeken tussen de verschillende abonnementen die op dit adres staan. Laat even weten als je dit gedaan hebt, dan duik ik erin.