Skip to main content

Hierbij wil ik een klacht indienen mbt het verlengen van mijn abonnement.

Na beetje online vergelijken gezien dat het abonnement wat ik af wil sluiten bij kpn een stuk duurder is als bij een concurrent.

nu wil ik graag bij kpn blijven dus daarom even telefonisch contact nemen. Gegevens doorgenomen met desbetreffende medewerkster waarna ik ca. 20 min in de wacht wordt gezet. Eindelijk komt de dame weer aan de telefoon en vraagt me nogmaals welk abonnement ik wil waarna ze me aanbied wat op internet staat. 
30min van mn tijd verspild en nog geen steek verder.

Blijkbaar moet ik maar overstappen dan.

Hallo @Pk1234567 , er is ook niemand die zegt dat je moet verlengen, als je tevreden bent met de dienst en de prijs loopt je abo gewoon door voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand 


Hallo @Pk1234567 , er is ook niemand die zegt dat je moet verlengen, als je tevreden bent met de dienst en de prijs loopt je abo gewoon door voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand 

Ja snap ik ook, punt is dat ik WIL verlengen🤓


Stap dan gewoon over als het u te duur is bij KPN. Klagen over de prijs is nutteloos. Die prijs staat gewoon vast.


Hoi @Pk1234567 en welkom hier op ons forum :)

KPN is nu eenmaal geen prijsvechter dus er zullen altijd providers zijn die soortgelijke diensten aanbieden voor een lager tarief. Hier een klacht over indienen heeft dan ook geen enkele zin, het spijt me. Vergelijk het met het kopen van een auto; je kunt kiezen voor een mooie Ford of Opel maar je kunt bijvoorbeeld ook voor een Audi kiezen (die uiteraard duurder is). Verder kan ik niet zoveel toevoegen aan dat wat de community ook al aangeeft!Â