Skip to main content

Na meerdere pogingen om mijn abonnement te verlengen ben ik naar de winkel gegaan, hier lukte het ook niet om mij te helpen met het verlengen van mijn abonnement. De medewerker kon niet vertellen waarom het precies mislukte.

 

Hoe nu verder? Mijn huidige telefoon is stuk dus ik heb met enige spoed een nieuwe nodig.

Hallo @L. Visser ,

Vervelend! 
 

Maar koop gewoon ergens zelf een nieuwe telefoon en plaats daar jouw simkaartje in. Jouw oude abonnement blijft ondertussen ongewijzigd doorlopen. (Zodra jouw oude toestel is afbetaald, verdwijnen wel de toestelkosten.) 


Wat vervelend van je telefoon, @L. Visser .

Je kunt pas verlengen vanaf 120 dagen ( net geen 4 maanden) voor het einde van je vaste contract. Voor die 120 dagen krijg je een foutmelding. We hebben al vaker opgemerkt dat dat niet duidelijk is. En dat het beter iets als u kunt nog niet verlengen zou moeten zijn. 

Het is absoluut niet verplicht om een telefoon met lening en dus verlengen te kopen. 

Ik koop mijn mobiele telefoons altijd los.


Hallo @L. Visser ,

Vervelend! 
 

Maar koop gewoon ergens zelf een nieuwe telefoon en plaats daar jouw simkaartje in. Jouw oude abonnement blijft ondertussen ongewijzigd doorlopen. (Zodra jouw oude toestel is afbetaald, verdwijnen wel de toestelkosten.) 

@L. Visser 

Heb je al ergens een nieuwe telefoon geregeld?