Skip to main content

Geachte,

Ik kan momenteel mijn abonnement verlengen. Nu heb ik vanaf Februari - als trouwe klant - maandelijks 20 gb internet cadeau gekregen. Als ik verleng met Sim only of met een ander toestel neem ik deze 20gb dan mee? Dan kan ik evt een andere bundel kiezen.

Daarnaast heb ik automatische maandelijkse online aankopen bij mijn factuur. Ik neem aan dat deze ook automatisch meegaan als ik verleng?

hoor het graag. Fijne dag toegewenst. Groetjes, Jamie

Als ik verleng met Sim only of met een ander toestel neem ik deze 20gb dan mee?

Nee. Deze zijn toegevoegd aan je huidige abonnement om de inhoud t.o.v. de prijs eerlijker te maken t.o.v. de huidige abonnementen. Vroeger betaalde je meer voor minder. Dat is met die 20 GB gelijkgetrokken. Bij een nieuw abo zit dat er dus niet bij.

Daarnaast heb ik automatische maandelijkse online aankopen bij mijn factuur. Ik neem aan dat deze ook automatisch meegaan als ik verleng?

Dat kan met de huidige abonnementen ook. Of dat automatisch mee gaat weet ik niet. 


Als ik verleng met Sim only of met een ander toestel neem ik deze 20gb dan mee?

Nee. Deze zijn toegevoegd aan je huidige abonnement om de inhoud t.o.v. de prijs eerlijker te maken t.o.v. de huidige abonnementen. Vroeger betaalde je meer voor minder. Dat is met die 20 GB gelijkgetrokken. Bij een nieuw abo zit dat er dus niet bij.

Daarnaast heb ik automatische maandelijkse online aankopen bij mijn factuur. Ik neem aan dat deze ook automatisch meegaan als ik verleng?

Dat kan met de huidige abonnementen ook. Of dat automatisch mee gaat weet ik niet. 

 

Hallo en welkom op het forum @fcjamie. Zie dat @PeterG al je vragen een goed eind op weg beantwoord heeft. Ter aanvulling kan ik je melden dat als je nu Online aankopen via de factuur aan hebt staan, dat blijft behouden bij een verlenging. Hoef je niet nog een keer aan te zetten.