Skip to main content

Goede dag,

Ik heb een sim only abbonement en ben KPN compleet

Bij de KPN winkels kan ik geen toestellen bekijken i.v.m. corona

Ik kreeg melding dat ik mijn abbonement kon verlengen dus ik ben naar mediamarkt gegaan en keek naar de samsung A71 die kost zowel bij kpn als bij mediamarkt 369 euro

Echter nu komt het , doordat ik bij de mediamarkt mijn abbonement verlengde kreeg ik 80 euro korting dus betaalde ik 288 voor het toestel, waarom is dit niet bij de KPN zelf????

Waarom wel? Als de mediamarkt u korting geeft, dan is KPN dat ook niet verplicht ofzo? KPN hoef toch niet hetzelfde te doen als wat de mediamarkt doet?


Waarom wel? Als de mediamarkt u korting geeft, dan is KPN dat ook niet verplicht ofzo? KPN hoef toch niet hetzelfde te doen als wat de mediamarkt doet?


Je snapt het niet

 

Mediamarkt verlengt mijn abbonement voor KPN en kan dan namens KPN korting geven dus waarom doet KPN dat zelf niet als ik datzelfde toestel bij hun koop want ik ben toch hun vaste klant


Goedemorgen @Richard1102, bedankt voor jouw bericht!

Wat de Mediamarkt doet, is niet wat wij doen inderdaad. Zij hebben andere afspraken met de merken van de toestellen dan wij. Dus is verlengen met een KPN abonnement en toestel daar goedkoper? Dan ben ik niet diegene die zegt je moet dit bij KPN doen. Geld besparen is altijd fijn! Het enige waar je om moet denken is dat wanneer je problemen met je toestel hebt, je dan bij de Mediamarkt moet zijn om het op te lossen. Bij problemen met je simkaart of abonnement kan je nog steeds bij ons terecht.


Hoi Susan,

 

Wat ik dan niet begrijp is dat ze juist korting geven omdat ze juist in dienst van KPN de abbonnement met KPN verlengen dus die korting geven ze niet omdat het een samsung toestel ismaar omdat ik mijn abbonnement met KPN verleng dus moet die afspraak mijn inziens tussen mediamarkt en KPN zitten en dat is ook wat ze mij zeiden


@Richard1102 korting op de abonnementen gaat via KPN inderdaad. Maar die abonnementen kan je als het goed is ook gewoon afsluiten via onze website. Voordelen die je krijgt vanwege meerdere producten bij KPN blijf je houden, in een andere vorm bij KPN Hussel. Korting op toestellen doen we, zoals je ook op onze site kan lezen, zo af en toe. Maar dat is afhankelijk van het toestel en andere zaken die hiermee te maken hebben. Maar indien wij niet kunnen bieden wat je geboden wordt bij de Mediamarkt dan is dat de keuze die je moet maken. Voor vragen of problemen met je abonnement kan je dan bij ons terecht en bij vragen of problemen met het toestel bij hen.


Uiteindelijk krijgt u korting op het toestel. Wat niet van KPN komt. En geen (extra) korting op het abonnement tegenover datzelfde abonnement rechtstreeks bij KPN afgenomen. Dat verhaal wat de mediamarkt daarbij verzint, daarvoor kunt u denk ik beter bij de mediamarkt zelf aankloppen.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!